تاریخ رویداد State of Play برای Final Fantasy 16 اعلام شد

اسکوئر انیکس و سونی بیش از 20 دقیقه از گیم پلی Final Fantasy 16 را در رویداد آتی State of Play به نمایش خواهند گذاشت.

اگرچه عناوین قابل توجه زیادی در سال 2023 در اختیار بازیکنان قرار می گیرد، Final Fantasy 16 بیش از بسیاری از رقبای خود هیاهو ایجاد کرده است. با نزدیک شدن به انتشار بازی Final Fantasy 16 در ماه ژوئن، Square Enix قسمت های مختلف بازی را با تریلرهای جدیدی به نمایش گذاشته است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که به زودی جزئیات بیشتری از این بازی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر نمایش‌های قبل از انتشار Final Fantasy 16 همه در مورد مبارزه بودند. بنابراین امیدواریم که جزئیات بیشتری از جنبه های دیگر بازی مانند جهان و کاوش در محیط در اختیار علاقه مندان قرار گیرد. بازی Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ 1 جولای (22 ژوئن) برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود.در گذشته، Square Enix تایید کرده بود که نسخه دمو این بازی تقریبا چند هفته قبل از انتشار Final Fantasy 16 منتشر خواهد شد.

سونی در توییتی جدید اعلام کرد که میزبان رویداد جدید State of Play در ساعت 12:30 بامداد جمعه 25 آوریل به وقت ایران خواهد بود. این رویداد در مورد Final Fantasy 16 است و بیش از 20 دقیقه گیم پلی از بازی اکشن نقش آفرینی Square Enix را ارائه می دهد. از دنیاهای تاریک فانتزی و نبردهای عظیم و هیجان انگیز گرفته تا نبردهای نفس گیر با موجوداتی قدرتمند و مرگبار به نام Eikon.

بخوانید  Mario Strikers: Battle League Is 50% Off For Black Friday

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر