شما هرگز آل عجیب و غریب را مانند این ندیده اید: UHF بالاخره به بلوری 4K می رسد

کمدی کلاسیک 1989 UHF با بازی ویرد آل یانکوویچ جوان، سرانجام در تابستان امسال مصادف با سی و پنجمین سالگردش، از درمان بلوری 4K بهره مند شد. نسخه جدید شامل بسیاری از ویژگی های ویژه برای شما و همچنین ریمستر جدید 4K خواهد بود. نسخه 4K Blu-ray UHF در 2 ژوئیه منتشر خواهد شد، اما می توانید نسخه خود را هم اکنون در آمازون پیش سفارش دهید.

در UHF، Weird Al Yankovich نقش مدیر یک ایستگاه تلویزیونی محلی، Channel 62 را بازی می‌کند که موفق می‌شود با پخش یکسری برنامه‌های عجیب و غریب و احمقانه تصادفی، رتبه‌بندی را افزایش دهد. هنگامی که این تاکتیک به طرز شگفت انگیزی کار می کند، یک ایستگاه رقیب بزرگتر متوجه می شود و سپس سعی می کند کانال 62 را تصاحب کند که منجر به انواع پیچ و تاب های سرگرم کننده می شود. این فیلم در 35 سال پس از اکران خود، پیروان خود را حفظ کرده است و همچنین به عنوان اولین و تنها نقش اصلی یانکوویچ در یک فیلم قابل توجه است.

بخوانید  تلاش Shazam برای نجات خانواده اش در تریلر جدید فیلم Shazam 2

بسیاری از فیلم‌های فرقه‌ای دیگر به زودی با بلوری 4K منتشر خواهند شد، از جمله نسخه لایو اکشن آمریکایی فیلم کلاسیک توکوساتسو The Guyver و RoboCop 2 که اغلب نادیده گرفته می‌شود. گایور. فیلم پارک جنوبی و تیم آمریکا: پلیس جهانی.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر