تلاش Shazam برای نجات خانواده اش در تریلر جدید فیلم Shazam 2

شازم! Fury of the Gods قرار است در 17 مارس اکران شود.

زاخاری لوی در نقش Shazam، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز، جایمن هانسو، آشر آنجل، گریس فولتون، مگان گود، راس باتلر و ایان چن، از جمله بازیگرانی هستند که در Shazam حضور داشتند! Fury of the Gods حضور دارند و ایفای نقش می کنند. دیوید اف سندبرگ رهبری کردن و هنری گیدن، یکی از دو فیلمنامه نویس قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه Shazam! Fury of the Gods بازگشته است.

Zachary Levi با چوب جادو در فیلم ابرقهرمانی Shazam!  فیلم Fury of the Gods محصول دی سی، یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2023 است

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید Shazam! Fury of the Gods خارج شد. با توجه به تریلر دوم فیلم Shazam 2، مشخص است که هسپرا از اینکه خانواده Shazam قدرت های خداگونه به دست آورده اند خوشحال نیست و همراه با Calypso، معروف به خواهران اطلس، تصمیم می گیرد که Shazam را به عهده بگیرد. فریمن در میان آنهاست، اما ظاهرا چیزی بزرگتر را از دست خواهد داد.

شازم! Fury of the Gods هنوز هم لحن Shazam را حفظ می کند، اما به نظر می رسد Shazam قرار است با مسائل بزرگتر و مرگبارتری روبرو شود و حتی باید جان خود را برای نجات دنیا و خانواده اش به خطر بیندازد. او سپس یک عصای جادویی در دست دارد تا از اتفاقاتی که می تواند باعث تخریب شهر و مرگ خانواده اش شود جلوگیری کند. در ادامه می توانید تریلر جدید Shazam را تماشا کنید! Fury of the Gods را از طریق برادران وارنر تماشا کنید. یوتیوب.

بخوانید  هواوی P60 پرو زیر ذره‌بین زومیت؛ اژدهای دوربین‌محور چین [تماشا کنید]
تریلر دوم Shazam را تماشا کنید! YouTube Gods Fury

برادران وارنر تریلر جدیدی از Shazam دارد! بازی Fury of the Gods را منتشر کرد که نشان می‌دهد Shazam با تهدید بزرگ‌تر و خطرناک‌تری مواجه است.