انتشار تریلر گیم پلی جدید بازی! مثل اژدها: ایشین

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هر کدام از این کارت ها مربوط به یکی از سبک های مختلف مبارزه ای است که در بازی Like a Dragon: Ishin در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و می توانند در هر زمانی سرعت مبارزات بازی را تغییر دهند. به عنوان مثال، استفاده از کارت Time is Fleeting به ساکاماتو ریوما توانایی کند کردن دشمنان را می‌دهد و به او اجازه می‌دهد تا ضربات و اشتباهات قدرتمندی را انجام دهد.

Ryū ga Gotoku Ishin که برای اولین بار در سال 2014 به طور انحصاری برای کنسول های پلی استیشن 3 و 4 در ژاپن منتشر شد، در دهه 1860 در شهر کیو اتفاق می افتد، که نسخه ای تخیلی از شهر تاریخی کیوتو است. بازیکنان بار دیگر فراز و نشیب های خط داستانی اصلی بازی را دنبال خواهند کرد زیرا Kazuma Kiryu، شخصیت اصلی سری Yakuza، حالا نقش یک جنگجوی سامورایی به نام Ryoma را بر عهده می گیرد.

Like a Dragon: Ishin 22 فوریه (3 مارس) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری Xbox S و PC منتشر شد.

سگا تریلر جدیدی از بازی اکشن Like a Dragon: Ishin منتشر کرده است که استفاده از سیستم کارت را در گیم پلی نشان می دهد.

با استفاده از کارت Essence of Healing Jubilee، بازیکنان می توانند با دفاع از ضربات حریفان و حرکت در اطراف آنها، سلامتی خود را بازیابی کنند. این کارت‌ها قابلیت ارتقا و ارتقا را نیز خواهند داشت و مانند روال معمول بازی‌های محبوب یاکوزا، جلوه‌های متنوع و بعضاً طنزآمیز را به نبردهای جدی و حماسی سامورایی‌ها اضافه می‌کنند! مثل اژدها: ایشین. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید.

بخوانید  امنیت در The Game Awards امسال تشدید شده است

کمتر از یک ماه مانده به انتشار بازی بازسازی شده Like a Dragon: Ishin که به عنوان یکی از نسخه های ثانویه سری محبوب Yakuza شناخته می شود، استودیوی ژاپنی Ryu Ga Gotoku اکنون تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است. طرفداران با استفاده از سیستم Trooper Cards در گیم پلی بیشتر آشنا هستند.

با توجه به جزئیات منتشر شده، ماجراهای بازی عمدتاً بر تحولات سال های بعدی مبارزان شوگون و سامورایی های دوره ادو متمرکز خواهد بود. همچنین برای به روز رسانی تجربه بصری و گرافیکی بازی بر روی پلتفرم های جدید، این نسخه بازسازی شده با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر