امنیت در The Game Awards امسال تشدید شده است


پس از حوادثی که شامل حضور افراد غیرمجاز روی صحنه برای ایجاد اختلال در روند اجرای نمایش‌های تولید شده توسط جف کیلی می‌شد، امنیت The Game Awards برای رویداد امسال افزایش می‌یابد. کیگلی، مجری و تهیه‌کننده جوایز بازی، در جریان پخش زنده پرسش و پاسخ توییچ از او پرسیده شد که آیا تدابیر امنیتی بیشتری برای نمایش وجود دارد یا خیر، و او توضیح داد که برنامه‌هایی برای جلوگیری از تهاجم دیگر به صحنه وجود دارد.

نه همکاری RobocCop: Rogue City که ما انتظارش را داشتیم.
نه همکاری RobocCop: Rogue City که ما انتظارش را داشتیم.

کیگلی گفت: «ما نمی‌خواهیم در مورد این موارد خیلی علنی صحبت کنیم، فقط به این دلیل که یک مسئله ایمنی است. VGC). ما مطمئناً برنامه‌هایی داریم و سعی می‌کنیم هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا خودم را ایمن نگه داریم، همچنین همه کسانی که برنامه را تماشا می‌کنند، تماشاگران، افرادی که در برنامه شرکت می‌کنند و هر چیز دیگری. مطمئناً این چیزی است که ما به آن فکر می‌کنیم. قدردانی کنید باور کنید، این چیزی است که ما به آن اهمیت می‌دهیم، اما همچنین می‌خواهیم یک نمایش بزرگ برگزار کنیم که این بازی‌ها را جشن می‌گیرد و عشق ما به بازی‌های ویدیویی را جشن می‌گیرد، بنابراین این نکته مهمی است که باید در نظر داشته باشیم. اما بله، من از نگرانی در این مورد قدردانی می کنیم.”

در نسخه سال گذشته The Game Awards، یک مخاطب به ظاهر تصادفی به کارگردان Elden Ring، هیدتاکا میازاکی و چندین کارمند دیگر از From Software روی صحنه پیوست تا جایزه سال بازی را دریافت کنند. لحظه ای عجیب تر شد که فرد میکروفون را گرفت و اظهارات عجیبی درباره بیل کلینتون رئیس جمهور سابق ایالات متحده کرد. چند ماه پیش در Gamescom Opening Night Live، کیلی توسط فرد دیگری که خواستار اطلاعات درباره GTA 6 بود و ادعا می‌کرد که بیل کلینتون می‌خواست این بازی را انجام دهد قبل از اینکه در نهایت توسط نیروهای امنیتی از صحنه خارج شود، قطع شد.

بخوانید  ایکس باکس هفته آینده برنامه های بعدی خود را معرفی خواهد کرد

این تهاجمات به مرحله نیز نگران‌کننده تلقی می‌شدند و سؤالاتی را در مورد ایمنی افرادی که در The Game Awards شرکت می‌کردند و توسعه‌دهندگانی که برای پذیرش جوایز خود روی صحنه حاضر شدند یا درباره بازی‌های آینده‌شان صحبت می‌کردند و همچنین سرعت کند پاسخ امنیتی برای حل و فصل ایمن ایجاد می‌کردند. سوال. صرف نظر از اقدامات امنیتی جدید (و کاملا محرمانه!) کیلی برای The Game Awards، باید تا 7 دسامبر منتظر بمانید تا ببینید آیا کسی به اندازه کافی ناامید است که سرنوشت را در جستجوی یک ضربه کوتاه از لطف آنلاین وسوسه کند.

امسال دهمین سالگرد جوایز The Game است و معتبرترین جایزه بازی سال بین Baldur’s Gate 3، The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom، Marvel’s Spider-Man 2، Alan Wake 2، Resident Evil رقابت خواهد کرد. . 4 و Super Mario Bros. تعجب.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر