تاریخ انتشار Case of Duty 2024 مشخص شد

Verge Media تاریخ انتشار Call of Duty: Black Ops Gulf War و Microsoft Flight Simulator 2024 را اعلام کرد.

مایکروسافت اخیرا تایید کرده است که رویداد Xbox Games Showcase در 20 ژوئن 1403 (9 ژوئن 2024) برگزار می شود. با توجه به تعداد زیادی بازی اول پارتی که برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی شده است، منتظر یک نمایش هیجان انگیز باشید. اکنون، در جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Verge Media در گزارشی جدید به زمان انتشار چند بازی اول شخص ایکس باکس در رویداد پیش رو اشاره کرده است.

همانطور که توسط The Verge گزارش شده است، تاریخ انتشار Call of Duty 2024 در رویداد تابستانی Xbox اعلام خواهد شد. به نظر می رسد این بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War نام داشته باشد و یک کمپین کاملا جهان باز دارد. رسانه Verge می گوید طرفداران باید منتظر این نسخه در ماه اکتبر باشند. در حالی که بسته الحاقی Shattered Space برای Starfield در ماه سپتامبر عرضه می شود. تاد هاوارد اخیرا اشاره کرده است که این بسته در پاییز منتشر خواهد شد.

به نظر می رسد که جزئیات بیشتری درباره Microsoft Flight Simulator 2024، مانند تاریخ انتشار بازی، در رویداد Xbox Games Showcase فاش شود. The Verge همچنین تاریخ انتشار ایندیانا جونز، دایره بزرگ و آووود را فاش کرد. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که نسخه بعدی Gears of War نیز در رویداد آتی Xbox معرفی خواهد شد. با این حال، این موضوع توسط مایکروسافت تایید نشده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سرعت فروش PS5 در آمریکا: ۱۰۰ هزار کنسول در هر ۱۷.۵ ساعت