تاریخ انتشار Assassin's Creed Mirage برای آیفون اعلام شد

یوبی سافت تاریخ انتشار نسخه آیفون Assassin's Creed Mirage را اعلام کرد.

Assassin's Creed Mirage در اکتبر 2023 برای PC، Xbox One و Xbox Series Xbox Series S، PlayStation 4 و PlayStation 5 منتشر شده اند و در آینده نزدیک در دسترس کاربران iOS قرار خواهند گرفت. این بازی اکشن ماجراجویی در تاریخ 17 ژوئن 1403 (6 ژوئن 2024) برای آیفون و آیپد منتشر خواهد شد و پیش ثبت نام هم اکنون در دسترس است. طبیعتا همه دستگاه های iOS قادر به انجام این بازی نخواهند بود.

همانطور که توسط Digital Trends گزارش شده است، همه آیفون ها نمی توانند Assassin's Creed Mirage را مدیریت کنند. به طور دقیق تر، تنها آیفون هایی با تراشه Apple A17 Pro و iPad های دارای تراشه Apple A1 می توانند بازی را اجرا کنند. یوبی سافت به بازیکنان توصیه می کند از کنترلرها برای بهترین تجربه ممکن استفاده کنند. 90 دقیقه اول بازی Assassin's Creed Mirage رایگان است، اما برای ادامه بازی باید 50 دلار بپردازید.

داستان Assassin's Creed Mirage که در بغداد قرن نهم می گذرد، ماجراهای باسم را دنبال می کند که او تلاش می کند تا Order of the Ancients را متوقف کند. این بازی فاقد المان های نقش آفرینی بوده و شبیه به نسخه های اول این سری می باشد. این اولین بازی بزرگی نیست که به آیفون وارد می شود. چرا که تاکنون بازی های Resident Evil: Village، RE4 Remake و Death Stranding: Director's Cut در اختیار کاربران این پلتفرم قرار داشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تصاویر جدید Stranger Things 5 ​​دو شخصیت را نشان می دهد که دوباره به هم می رسند