آیا فیلم Fantastic Four در یک جهان موازی اتفاق می افتد؟

به نظر می‌رسد که وقایع چهار شگفت‌انگیز در آینده و یک جهان جایگزین رخ خواهند داد.

برخی از طرفداران بر اساس حال و هوای تصویر رسمی فیلم Fantastic Four و شایعات منتشر شده حدس می زنند که وقایع این فیلم در گذشته در حدود دهه 1960 اتفاق می افتد و در جهانی غیر از دنیای اصلی مارول اتفاق می افتد. اما مدتی پیش در 4 آوریل مارول پوستر جدیدی از فیلم The Fantastic Four منتشر کرد که در آن شخصیت جانی استورم (مشعل انسانی) بالای شهری عجیب قرار داشت و ممکن است این انتخاب توسط مارول عمدی بوده باشد.

اگر به این تصویر از فیلم The Fantastic Four دقت کنید، ظاهر و احساس این شهر شبیه هیچ یک از شهرهای معروف دنیای اصلی مارول نیست و دارای عناصر متمایز، علمی تخیلی و آینده نگر است. و آنچه از ابتدا روی Earth-616 نشان داده شد هرگز شبیه این نبود.

شخصیت Human Torch در Fantastic Four

جزئیات شهر در پوستر فیلم Fantastic Four نشان داده شده است

اگر این حدس و گمان ها مستقیماً توسط مارول تأیید شود، آنها انتخاب جسورانه و خلاقانه ای برای اولین فیلم فاز 6 داشته اند. اینکه فیلم به طور کامل در دنیایی موازی و آینده برای معرفی یک بازیگر جدید از کاراکترها اتفاق می‌افتد، اولین اتفاق برای MCU خواهد بود.

با توجه به اینکه این جهان به شیوه‌ای آینده‌نگر طراحی شده است و خارج از دنیای اصلی مارول است، شبیه به سری What If، می‌تواند به تیم خلاق اجازه دهد تا ریسک‌های بیشتری را برای گفتن داستان‌های جدید انجام دهد و همچنین از نظر بصری منحصر به فرد خواهد بود. دنیای مارول MCU. همچنین، تمرکز بر روی یک جدول زمانی غیر از خط اصلی، داستان چندجهانی را گسترش می‌دهد و اگر همه چیز مطابق با کمیک‌های Secret Wars پیش برود، شرورهای محبوب Fantastic Four مانند Galactus و Doctor Doom راه را برای فیلم عظیم Avengers: Secret Wars هموار خواهند کرد. شروع با.

بخوانید  افزایش احتمال معرفی رسمی Death Stranding 2 پس از ملاقات کوجیما با هرمن هالست

پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز/آقای باورنکردنی، ونسا کربی مانند سو استورم/زن نامرئی، جوزف کوین مانند جانی استورم/مشعل انسانی، ابن مسبشرك در نقش بن گریم / تینگ دبلیو جولیا گارنر آنها به عنوان Sha'la Bal/Silver Surfer از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Fantastic Four بازی خواهند کرد. همچنین جستجوها برای نقش گالاکتوس به عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم ادامه دارد و برخی گزارش ها حاکی از حضور نورین رود، نسخه دیگری از سیلور سرفر است.

Fantastic Four در تاریخ 3 آگوست 1404 (25 جولای 2025) روی پرده های سینما اکران خواهد شد. مت شکمنکارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت Fantastic Four را بر اساس فیلمنامه ای که خودش نوشته است بر عهده دارد. جاش فریدمن، نویسنده «آواتار: راه آب» است. فیلمبرداری فیلم Fantastic Four تابستان امسال آغاز خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر