همه 7 رمان هری پاتر از تولیدات صوتی کامل بهره می برند

در سال 1999، اولین کتاب صوتی هری پاتر با جیم دیل در نسخه ایالات متحده و استفن فرای در نسخه بریتانیا به طور رسمی منتشر شد. با این حال، به لطف قراردادی که اخیراً بین Audible و انتشارات پاترمور جی کی رولینگ اعلام شده است، نسخه بعدی هفت کتاب صوتی هری پاتر با حضور بیش از 100 بازیگر کاملاً بازسازی خواهد شد. رولینگ پس از انتقاد اخیر از ستاره های فیلم هری پاتر، دنیل رادکلیف و اما واتسون به دلیل مقاومت در برابر لفاظی های ضد تراجنسیتی او که از تابستان 2020 ادامه داشته است، خودش بیانیه ای صادر نکرده است.

بر اساس اعلام رسمی، علاوه بر صداپیشگان جدید، نسخه‌های انحصاری Audible دارای «سرگرمی صوتی همهجانبه با طراحی صدای Dolby Atmos با کیفیت بالا، امتیاز خیره‌کننده، طیف کاملی از صداهای شخصیت‌ها و ضبط صدای جهانی واقعی» خواهند بود. .

نیل بلر، رئیس انتشارات پاترمور، گفت: “ما از همکاری با Audible در نسخه صوتی پیشگامانه داستان های محبوب هری پاتر بسیار هیجان زده هستیم.” داستان سرایی جی کی رولینگ کاملاً به استفاده از فناوری‌های جدید کتاب‌های صوتی کمک می‌کند، و ما مطمئن هستیم که این تجربه صوتی پیچیده و همه‌جانبه نه تنها بعد جدیدی از گوش دادن به طرفداران فعلی را اضافه می‌کند، بلکه جادوگر جهان را به نسل کاملاً جدیدی معرفی می‌کند. از شنوندگان.»

کتاب‌های صوتی اصلی هری پاتر در حال حاضر در Audible هستند و حتی پس از رسیدن نسخه‌های جدید نیز در دسترس خواهند بود. Audible تاریخ خاصی را برای تولیدات صوتی جدید هری پاتر تعیین نکرده است، اما ویدیوی اعلامی می گوید که آنها “اواخر سال 2025” خواهند آمد.

بخوانید  نام Avengers 5 تغییر خواهد کرد و یک نویسنده برای دو عنوان دیگر مارول استخدام شده است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر