تصاویر فصل دوم The Last of Us دشمنان الی را نشان می دهد

تصاویر فصل دوم سریال The Last of Us اعضای مسلح سازمان شبه نظامی WLF را در کنار خودروهای زرهی نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که یکی از کاربران شبکه اجتماعی این تصویر اعضای مسلح سازمان شبه نظامی WLF را نشان می دهد که به عنوان یک جناح مخالف در The Last of Ace Part II معرفی شده اند. عکس دیگری نشان سازمان را روی بازوی یک جنگنده نشان می دهد.

اعضای شبه نظامی WLF در سریال The Last of Us

لوگوی WLF در سری The Last of Us

اگرچه فصل اول سریال The Last of Us داستان بازی اول را روایت می کند، اما فصل دوم تمام اتفاقات The Last of Us Part 2 را پوشش نمی دهد و داستان نسخه دوم در چندین فصل روایت می شود. نیل دراکمن پیش از این اعلام شده بود که فصل دوم این سریال نیز مانند فصل اول شاهد تغییراتی خواهد بود و صرفا یک اصلاحیه نخواهد بود. کریک مازن او می‌گوید که هیچ یک از شخصیت‌های سریال در امان نخواهند بود و «هر لحظه احتمال مرگ هر کسی وجود دارد».

پدرو پاسکال و بلا رمزی آنها برای ایفای نقش جول و الی در فصل دوم سریال The Last of Us بازخواهند گشت. گابریل لونا به عنوان تامی، مازینو جوان به عنوان جسی، کیتلین دیور در نقش ابی ایزابلا مرسده در گش دینا، دنی رامیرز همانطور که هستم، آریل بارر یک لبخند، گابریل می آید به عنوان نورا، اسپنسر لرد در نقش اوون دبلیو کاترین اوهارا در نقش ناشناخته بازیگران دیگری نیز در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش می پردازند.

مارک آماده استکارگردان سریال خلافت نینا لوپز کورادوپری میسون کارگردان این سریال است استیون ویلیامزکارگردان سریال Watchmen کیت هرون، کارگردان سریال Loki (Loki) به همراه نیل دراکمن و کریگ مازین حداقل یک قسمت از فصل دوم سریال The Last of Us را کارگردانی خواهند کرد. مدتی پیش دنیل ریکمن ادعا شده بود که فصل دوم سریال Last of Ace شامل هفت قسمت خواهد بود.

بخوانید  All Synergy Abilities – بازی Final Fantasy 7 Rebirth (اسپویل)

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر