اولین ویدیوی فیلم Megalopolis ساخته فرانسیس فورد کاپولا منتشر شد

اولین ویدیو رسمی فیلم Megalopolis به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا منتشر شد که در آن شاهد حضور آدام درایور هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین ویدیوی رسمی برای Megalopolis منتشر شد. در آستانه جشنواره فیلم کن، اولین ویدیو به تازگی برای فیلم Megalopolis به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا منتشر شده است که در آن آدام درایور از پنجره ساختمان کرایسلر در نیویورک بالا می رود و ظاهراً می خواهد بیفتد و خود را بکشد. سپس اتفاق عجیبی رخ می دهد که او را از انجام این کار باز می دارد. در زیر می توانید اولین ویدیوی مگالوپولیس را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان سه گانه پدرخوانده، مکالمه، اکنون آخرالزمان، ماهی رامبل، باشگاه پنبه ای، پگی سو ازدواج کرد، تاکر: مرد و رویای او، دراکولای برام استوکر و باران ساز، فیلمنامه فیلم Megalopolis را نوشته است. فیلم Megalopolis که با بودجه 120 میلیون دلاری تولید شد، هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما قرار است در جشنواره فیلم کن 2024 نمایش داده شود.

آدام درایور، فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان ویت، لارنس فیشبرن، اوبری پلازا، جیانکارلو اسپوزیتو، جیسون شوارتزمن، شیا لبوف، تالیا شایر، گریس واندروال، کاترین هانتر، جیمز رمار، کلوئه فاینمن، مادلین گارد. بیلی آیوز و داستین هافمن از جمله بازیگران فیلم Megalopolis هستند. مگالوپولیس داستان زنی نیویورکی را روایت می کند که وفاداری هایش بین پدرش که دیدگاهی کلاسیک به جامعه دارد و معشوقش که پیشروتر و آماده آینده است تقسیم می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  گرفتن یک تصمیم سخت در دومین تریلر Knock at the Cabin