گرفتن یک تصمیم سخت در دومین تریلر Knock at the Cabin

در خلاصه داستان فیلم Knock at the Cabin آمده است: «در حین تعطیلات در یک کابین دورافتاده، یک دختر جوان و والدینش توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می شوند که از خانواده می خواهند تصمیمی غیرممکن و دیوانه برای جلوگیری از آخرالزمان بگیرند. . با دسترسی محدود به دنیای خارج، این خانواده باید تصمیم بگیرند که به چه چیزی اعتقاد دارند و آیا می توانند قبل از نابودی همه چیز، فداکاری نهایی را انجام دهند.”

کمپانی یونیورسال پیکچرز دومین تریلر فیلم مهیج و مهیج Knock at the Cabin به کارگردانی آقای من Night Shyamalan را بازی کردم منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که کمپانی یونیورسال پیکچرز دومین تریلر فیلم Knock at the Cabin (به کارگردانی ام نایت شیامالان با طرفداران به اشتراک گذاشته شد این مهیج مهیج برای اکران در 3 فوریه 2023 (14 بهمن 1401) تنظیم شده است. می توانید تریلر آخرین فیلم من را تماشا کنید. شب شیامالان را در کانال یوتیوب یونیورسال پیکچرز تماشا کنید.

فیلم ضربه در کابین بر اساس رمان کابین در انتهای جهان ساخته شده است پل ترمبلی کار تمام شد و ام نایت شیامالان نویسندگی و کارگردانی را بر عهده داشت. دیوید باتیستا, The Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان قسمت 3)، جاناتان گروفبازیگر سریال شکارچی ذهن بن الدریجبازیگر فلی بگ پرنده نیکی آموکامجری که در قدیمی (قدیمی) ظاهر می شود ابی کوینبازیگر فیلم زنان کوچک (زنان کوچک) روپرت گرینتبازیگر سریال بنده و کریستن کوی آنها در این فیلم بازی می کنند.

بخوانید  Digimon World: Next Order در رایانه شخصی تخفیف دارد

ام نایت شیامالان و اشوین راجان از Blinding Edge Pictures Inc. مارک بینستاک آنها به عنوان تهیه کننده Knock at the Cabin کار می کنند. استیون اشنایدر، کریستوس وی. کنستانتاکوپولوس و اشلی فاکس آنها همچنین مسئولیت تولید اجرایی این تریلر ترسناک را بر عهده دارند.