تاریخ انتشار Fast and Furious 11 مشخص شده است

لوئیس لتریر جزئیات بیشتری در مورد برنامه تولید و انتشار Fast and Furious 11 در رویداد CCXP به اشتراک گذاشت.

برای خداحافظی با Fast and the Furious آماده شوید. زیرا آخرین فیلم این مجموعه در سال 2026 اکران خواهد شد. لوئیس لتریرکارگردان فیلم Fast 11 در رویداد CCXP جزئیات بیشتری درباره برنامه تولید این فیلم ارائه کرد. کارگردان بلافاصله پس از فیلم ترسناک علمی تخیلی 11817 تولید سریع و خشمگین 11 را آغاز می کند.

لویی لتریر درباره این موضوع به کولایدر توضیح داد: «این فیلم (سریع و خشمگین) به زودی در حال انجام است 25 سپتامبر (15 سپتامبر) and I will go to Fast 11 در 26 سپتامبر (16 سپتامبر) منتشر شد.

لوئیس لتریر اشاره کرد که پیش تولید در آن تاریخ آغاز خواهد شد، اما فیلمبرداری در اوایل سال 2025 آغاز خواهد شد: “سریع و خشمگین 11 اوایل سال آینده جلوی دوربین خواهد رفت و در سال 2026 اکران خواهد شد.” در بیست و پنجمین سالگرد اکران اولین فیلم از این مجموعه، Fast and the Furious در ژوئن 2001 اکران شد و به احتمال زیاد آخرین فیلم این مجموعه در همین زمان اکران خواهد شد.

لوئیس لتریر تایید کرد که Fast and the Furious 11 با بازگشت به لس آنجلس به ریشه های خود باز خواهد گشت: “این کاری است که می خواهیم انجام دهیم. ما می خواهیم این فیلم را به ریشه های خود بازگردانیم و هنوز یک ماجراجویی بزرگ برای گفتن داریم. ” همچنین شایعاتی مبنی بر وجود یک شخصیت شرور جدید در Fast and Furious 11 وجود دارد.

بخوانید  تاسیس یک آکادمی بازی‌ سازی در بریتانیا توسط وارنر و استودیوی Rocksteady

لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk، کارگردانی فیلم Fast and Furious 11 را بر عهده خواهد داشت کریستینا هادسون نویسنده فیلم بامبلبی (بامبل) واورن اوزیلنویسنده فیلم The Cloverfield Paradox مشغول نگارش فیلمنامه است. فیلم Fast X همراه با بازی ون دیزل و جیسون موموآ با بودجه 340 میلیون دلاری توانست بیش از 714 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر