تاسیس یک آکادمی بازی‌ سازی در بریتانیا توسط وارنر و استودیوی Rocksteady

جمی واکر، هم‌بنیان‌گذار و مدیر استودیوی راک‌استدی در این‌باره می‌گوید: « کمک برای به‌وجود آمدن بازی‌سازان جدید برای آینده از موضوعات بسیار مهم این صنعت به‌حساب می‌آيد و ما از سال‌های دور به‌دنبال پیدا کردن راهی برای آوردن استعدادهای تازه و کمتردیده شده به صنعت بازی هستیم. زمانی‌که من به این صنعت وارد شدم، دوره‌های آموزشی محدودی برای تازه‌کارها وجود داشت و بنابراین کمک به بازی‌سازان جدید برای پیدا کردن راه‌شان برای من اهمیت زیادی دارد. این برنامه برای شروع پرقدرت مسیر حرفه‌ای استعدادهای آینده این صنعت، دوره‌های آموزشی موردنیاز و یک شبکه‌ی ارتباطی پشتیبان را فراهم می‌کند».

زمینه هایی مانند طراحی‌های هنری، صداگذاری، طراحی مرحله و تست بازی‌های در حال ساخت از موضوعات اصلی دوره‌های آموزشی آنلاین این بنیاد در طول ۱۲ هفته هستند. مدیریت و اداره این مؤسسه توسط مجموعه‌ی وارنر دیسکاوری و آموزش داوطلبان با همکاری آکادمی آموزشی NextGen Skills و اعضای استودیوی راک‌استدی خواهد بود.

تمامی دوره های آموزشی این بنیاد رایگان بوده و برای رفت‌و‌آمد هنرجویان به محل برگزاری این برنامه‌ها که در شهر لندن واقع است، مواردی مثل کمک‌های مالی و مراقبت از کودکان آن‌ها نیز درنظر گرفته شده است. افراد مایل به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند تا روز ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) درخواست‌های خود را ارسال کنند و نتایج این بررسی‌ها در میانه‌ی ماه اکتبر اعلام خواهد شد. داوطلبان باید ساکن بریتانیا و بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشند.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 2 و Warzone 2 - نحوه باز کردن قفل تفنگ Tempus Torrent Marksman



منبع

آصف صدیق، مدیر امور برابری اجتماعی و اقلیت‌های وارنر دیسکاوری که ماه گذشته به این مجموعه پیوسته است، درباره این برنامه می‌گوید: «برای اجرای این برنامه‌ی خلاقانه در بریتانیا بسیار هیجان زده هستیم. صنعت ساخت بازی در بریتانیا بزرگ‌ترین نمونه آن در تمام اروپا محسوب می‌شود و ما می‌خواهیم از برابر بودن و رشد فزاینده‌ی این صنعت اطمینان حاصل کنیم. دیسکاوری برای این برنامه فعلا فقط روی کسب‌و‌کار بازی‌سازی ما تمرکز کرده است و قصد داریم با این برنامه فرصت‌های جدیدی را برای استعدادهایی که شانس کمتری برای ورود به این صنعت داشته‌اند، فراهم کنیم».

طیق اطلاعات منتشر شده، این بنیاد برای ایجاد دسترسی و کمک به افرادی که مایل به ورود به توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی تأسیس هستند تأسیس شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز درخواست خود برای پیوستن به این مؤسسه آموزشی را ارسال کنند. مدیران این بنیاد می‌گویند افرادی که امکان ورود به استودیوهای ساخت بازی را از راه‌های متداولی مانند دوره‌های دانشگاهی و کارآموزی نداشته‌اند، از اولویت اصلی پذیرش این مؤسسه هستند.

شرکت برادران وارنر دیسکاوری از تأسیس یک آکادمی آموزشی مخصوص بازی‌های ویدیویی در بریتانیا خبر داد.

برادران وارنر دیسکاوری امروز اعلام کرد مؤسسه آموزشی جدید این شرکت که Discovery Access x Rocksteady Studios Games Academy نام دارد، از امروز در بریتانیا آغاز به‌کار می‌کند.

پیش از این قرار بود این بازی در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اما در ماه مارس امسال اعلام شد عرضه این بازی تا فصل بهار سال ۲۰۲۳ به تأخیر افتاده است. داستان بازی در شهر متروپلیس جریان دارد و بازیکنان در دوحالت تک‌نفره یا کواپ وظیفه دارند تا با نابودی گروه جاستیس لیگ، از نابودی دنیا جلوگیری کنند. این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

بخوانید  بخش چند نفره و بازی در تریلر New Kerbal Space Program 2 به نمایش گذاشته شد

استودیوی راک‌استدی بیشتر به‌عنوان سازنده سه‌گانه‌ی محبوب Arkham بتمن از کمیک‌های دی‌سی شناخته می‌شود. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League جدیدترین ساخته‌ی این استودیو پس از سال‌ها دوری از صنعت بازی به‌حساب می‌آيد.