ریبوت The Maze Runner در حال حاضر در دست ساخت است

والت دیزنی و استودیو قرن بیستم نویسنده ای را برای راه اندازی مجدد فیلم The Maze Runner استخدام کرده اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونراه اندازی مجدد دیگری در حال انجام است. جک پاگلن، نویسنده Transcendence and Alien: Covenant، پس از قرارداد با والت دیزنی و استودیو قرن بیستم، فیلمنامه ریبوت The Maze Runner را بر عهده گرفت. پیش از آن، سه دنباله Spiral Runner بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیمز داشنر وجود داشت که بین سال های 2014 تا 2018 منتشر شد و اکنون دنباله جدیدی بر اساس آن در دست ساخت است.

وس بل، کارگردان سه گانه اول که اخیراً Kingdom of the Planet of the Apes را کارگردانی کرده است، به عنوان تهیه کننده در فیلم علمی تخیلی جدید بازمی گردد. The Maze Runner داستان توماس آر را روایت می‌کند که در محله‌ای عجیب و غوغایی با گروهی از نوجوانان بیدار می‌شود که هیچ چیز از دنیای بیرون به خاطر نمی‌آورند، به جز رویاهای عجیب و غریب درباره سازمانی مرموز به نام Wicked (WCKD). لطف.

The Maze Runner: The Death Cure

توماس امیدوار بود که با برداشتن تکه های خاطرات گذشته و یافتن نشانه هایی در این گرداب، بتواند دلیل اصلی آمدن خود به این مکان و راهی برای فرار از آن پیدا کند. بعدها دنیای فیلم‌ها و کتاب‌های این مجموعه با دنیای دیستوپیایی و سازمان‌های دولتی شیطانی گسترش یافت و شاهد بخش‌های اکشن بیشتری بودیم. با این حال، راه اندازی مجدد The Maze Runner داستان سه فیلم و کتاب اصلی را بازسازی نخواهد کرد یا این فیلم دنباله ای بر سه گانه نخواهد بود.

بخوانید  فیلم انیمیشن ارباب حلقه ها فیلم جدید خیره کننده ای دریافت می کند

با این حال، این امیدواری وجود دارد که شاهد ادامه داستان فیلم های اصلی باشیم و همچنین می توان امیدوار بود که عناصری که در قسمت اول مخاطب را جذب کرده بودند نیز به نوعی در ریبوت بازگردند. در واقع، این احتمال وجود دارد که The Maze Runner همانند Kingdom of the Planet of the Apes ریبوت شود که اخیراً با واکنش مثبت روبرو شده است. جک بیلگن همچنین تهیه کننده سریال The Magic Order نتفلیکس است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر