ممکن است دنباله ای برای Assassin's Creed Mirage در دست ساخت باشد

به نظر می رسد که سازندگان Assassin's Creed Mirage ایده هایی برای ساخت بازی های بی سیم بیشتری دارند، اگرچه مشخص نیست چگونه ساخته می شوند.

سال گذشته Assassin's Creed Mirage بازگشتی به ریشه های سری پیشگامانه یوبی سافت را رقم زد. در مقایسه با دیگر بازی های اخیر Assassin's Creed که بر روی عناصر نقش آفرینی تمرکز داشتند، این بازی دنیای کوچک تری داشت و گیم پلی آن بیشتر به مخفی کاری و پارکور متکی بود. این سوال که آیا دنباله ای مستقیم برای Assassin's Creed Mirage خواهیم دید یا خیر، از زمان انتشار آن در اکتبر گذشته، ذهن برخی از طرفداران را به خود مشغول کرده است.

در حالی که هنوز پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، به نظر می رسد تیم سازنده بازی متعهد به ساخت بازی های بیشتری با حضور Bassem، شخصیت اصلی Assassin's Creed Mirage است. استیون باودون، کارگردان Assassin's Creed Mirage اخیراً، او در یک پرسش و پاسخ Reddit تأیید کرد که هیچ برنامه ای برای ایجاد بسته اضافی برای این کار وجود ندارد. با این حال، او گفته است که ایده هایی برای داستان های شخصیت محور بیشتری دارد که در نهایت می توان از آنها استفاده کرد.

او نوشت: «ما از بازخورد مثبت درباره Mirage بسیار خرسندیم. سراب ما که به عنوان یک تجربه مستقل طراحی شده است، برنامه ای برای بسته های الحاقی داریم با این حال، ما مطمئناً ایده هایی برای گسترش داستان باسم داریم، اما در حال حاضر، هیچ محتوای اضافی برای انتشار پس از میراژ برنامه ریزی نشده است.”

بخوانید  پیوستن کایل مک‌ لاکلن و دو بازیگر دیگر به سریال Fallout

باسم در Assassin's Creed Mirage به بالای ساختمان صعود می کند

در پاسخی دیگر، بودون اضافه کرد که یوبی سافت هنوز در مورد Bassem حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما گفتن این موضوع هیجان‌انگیز است تا زمانی که روی پروژه جدیدی با محدودیت‌های کمتر از پیش درآمد مانند Mirage کار کنیم. برای کار.

او نوشته است: «ما از تعریف داستان بلوغ باسیم بسیار لذت بردیم، بنابراین بله، قطعاً چیزهای زیادی درباره باسیم می‌توان گفت. با این حال، ساخت یک بازی با محدودیت های زیاد کار دشواری است و به عنوان یک تیم، ما عاشق کاوش در افق های جدید و آزادی عمل بیشتر هستیم.

Assassin's Creed Mirage خود پیش درآمدی بود که بر ریشه و جوانی Basim متمرکز بود، شخصیتی که اولین بار در سال 2020 به عنوان یکی از اعضای قدیمی گروه Hidden One در Assassin's Creed Valhalla معرفی شد. باسم از آن زمان به بخش مهمی از چارچوب بزرگتر این سری تبدیل شده است، اما باید دید که آیا او را دوباره به عنوان یک شخصیت اصلی در بازی خواهیم دید یا خیر.

Assassin's Creed Codename Red، بازی بعدی این سری سپس باید منتظر بازی باشید بیایید Assassin's Creed Hexe باشیم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر