پیوستن کایل مک‌ لاکلن و دو بازیگر دیگر به سریال Fallout

به‌تازگی آمازون سه بازیگر جدید از جمله کایل مک لاکلن را برای حضور در سریال Fallout استخدام کرده است.

کایل مک لاکلن

آمازون در همکاری با بتسدا در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Fallout است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به سریال فال اوت اضافه شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، کایل مک لاکلن با سابقه بازی در سریال Twin Peaks و فیلم Blue Velvet، زلیا مندس جونز با سابقه بازی در فیلم Havoc و آرون موتن با سابقه بازی در فیلم Father Stu، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال Fallout اضافه شده‌اند.

انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Fallout در طول سال ۲۰۲۲ آغاز شود. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.



منبع

پیش از این شاهد پیوستن والتون گاگینز و الا پورنل به سریال فال‌اوت بودیم. اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که گاگینز قرار است نقش یک غول (Ghoul)‌ و پورنل نقش شخصیتی به‌نام جین را در این سریال بازی کنند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد قرار است وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته باشد.

بخوانید  Apex Legends Season 19 - All Ignite Battle Pass Cosmetic Skins, Loot, And Rewards

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند.