تیغه ستاره ای – چگونه لباس آسمان آس را بدست آوریم

استاربلید چندین لباس دارد که حوا می تواند آنها را امتحان کند. یکی از آنها توسط یک شهروند دوست Xion پاداش می گیرد، اما شما باید با درخواستی به او کمک کنید. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه تهیه لباس Sky Ace در Stellar Blade است. همچنین، لطفا توجه داشته باشید که این مقاله شامل اسپویل های جزئی.

چگونه آس آسمان را در Stellar Blade بدست آوریم

لباس Sky Ace از Kaya می آید و بخشی از یک تلاش ویژه به نام Encounter است. این چیزی است که ما در طول بازی خود انجام دادیم:

  • ما مطمئن شدیم که اقلام زیادی از کایا می‌خریم تا بتوانیم میل او را در سطح 3 به حداکثر برسانیم.
  • در طول مسیر، ما به ماموریت‌های مختلفی از NPC‌های دیگر پرداختیم، که برخی از آنها به لطف اطلاعاتی که او به ما داده بود، ما را به کایا رساندند.
  • هنگامی که به منطقه بزرگ کویر دسترسی پیدا کردیم، گزینه گفتگوی “درخواست” را انتخاب کردیم. این باعث شد کایا از ما بخواهد که به او کمک کنیم تا خواهرش کارا را پیدا کند.

آلبوم عکس

ما وابستگی کایا را افزایش دادیم (سمت چپ)، و همچنین ماموریت هایی را تکمیل کردیم که فقط تا حدی به او مربوط بود (راست).

لباس Stellar Blade Sky Ace شما را ملزم می کند که به سمت شمال شرقی صحرای بزرگ بروید (که می توانید در نقشه زیر مشاهده کنید).

توجه داشته باشید که مناطق وسیعی از این چشم انداز به دلیل طوفان شن غیرقابل دسترسی است. به این ترتیب، ابتدا باید هدفی را برای تعمیر برج خورشیدی تکمیل کنید. پس از اتمام کار، باید آزاد باشید تا هر طور که می خواهید کاوش کنید.

بخوانید  Wonder Woman با همکاری استودیو معروف در حال توسعه است
نقشه ای که مکان هدف جستجوی جانبی Encounter را نشان می دهد.
نقشه ای که مکان هدف جستجوی جانبی Encounter را نشان می دهد.

با رسیدن به شمال شرقی صحرای بزرگ، متوجه یک کشتی پهلو گرفته در دوردست خواهید شد. مسیر یک دهانه را دنبال کنید و حتما استراحت کنید. گذشته از این نقطه، یک نبرد رئیس علیه Behemoth Naytiba وجود دارد. این هیولا دارای بارهای قدرتمند و حملات جهشی است، بنابراین تمام تلاش خود را برای اجتناب از آنها انجام دهید.

هنگامی که Behemoth شکست خورد، به اطراف نگاه کنید تا جسد کارا را پیدا کنید. آن را اسکن کنید و به کایا برگردید تا خبر بد را به او بگویید. این تلاش جانبی Encounter را تکمیل می‌کند، که لباس Stellar Blade Sky Ace را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آلبوم عکس

بهموت (سمت چپ) را بکشید، سپس با کایا در مورد سرنوشت خواهرش صحبت کنید. این لباس آسمان آس (سمت راست) را برای شما به ارمغان می آورد.

توجه داشته باشید که آسمان آس یکی از چندین نوع لباس برای حوا است. شما می توانید در مورد دیگران بیشتر در ما بیاموزید راهنمای لباس ها و کت و شلوارهای نانو.

استلار بلید شما را با نایتیبا شرور روبرو می کند، در حالی که تلاش می کند منشا شما را کشف کند. اکشن، هیجان و هزاران آیتم کلکسیونی/قابل باز شدن در انتظار شماست. برای مشاوره بیشتر می توانید به ما مراجعه کنید هاب راهنما.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر