تیغه ستاره ای – چگونه لباس بیکینی را تهیه کنیم

استاربلید توانایی و زیبایی جسمانی حوا را برجسته می کند. و چه راهی بهتر از پوشیدن لباس شنا برای از بین بردن دشمنان به سبک. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه تهیه بیکینی Blue Monsoon در Stellar Blade است.

نحوه تهیه بیکینی Blue Monsoon در Stellar Blade

بیکینی Blue Monsoon از یک ماموریت تابلوی اعلانات در Xion می آید. این وظیفه گنج گرانبها نام دارد. در اینجا خلاصه ای کوتاه آورده شده است:

  • هدف جستجو در صحرای بزرگ است (همانطور که در نقشه زیر نشان داده شده است).
  • در کمپین ما، ماموریت گنج با ارزش زمانی که اهداف منطقه را تکمیل کردیم به طور خودکار ظاهر شد.
  • با این حال، نمی‌توانیم تأیید کنیم که آیا ابتدا باید پیش‌نیازهای سخت‌گیرانه رعایت شود یا خیر.
نقشه ای که مکان هدف گنج ارزشمند و جایزه آبی موسمی را نشان می دهد.
نقشه ای که مکان هدف گنج ارزشمند و جایزه آبی موسمی را نشان می دهد.

در هر صورت، برای تهیه بیکینی Blue Monsoon در استلار بلید، باید به قسمت جنوب شرقی منطقه بزرگ کویر بروید. در آنجا خرابه های یک بزرگراه را خواهید دید. اگر از قسمت جنوبی (یعنی نزدیک برج خورشیدی) نزدیک شوید، متوجه می شوید که راهی برای رسیدن به قله وجود ندارد.

اکنون ایده این است که بزرگراه را با پیچیدن به سمت شمال دنبال کنید. در نهایت قسمتی شیبدار خواهید دید که می توانید از آن بالا بروید. مسیر را ادامه دهید تا اتوبوسی را ببینید. به بشکه های انفجاری شلیک کنید تا آن را پایین بیاورید و راهی برای عبور از شکاف به شما می دهد.

آلبوم عکس

از اتوبوس برای عبور از شکاف (سمت چپ) استفاده کنید تا بتوانید بیکینی (راست) را جمع کنید.

از آنجا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کادر قرمز را باز کنید. در داخل، بیکینی Stellar Blade Blue Monsoon را برای ایو پیدا خواهید کرد. این همچنین هدف Precious Treasure را تکمیل می کند و شما می توانید آن را به تابلوی اعلانات برگردانید.

بخوانید  Guardians of the Galaxy Volume 3 اولین تریلر احساسی را دریافت می کند

Blue Monsoon تنها یکی از انواع لباس‌هایی است که حوا می‌تواند در بازی تجهیز کند، ده‌ها لباس دیگر وجود دارد، و می‌توانید آن‌ها را در ما بررسی کنید راهنمای لباس ها و کت و شلوارهای نانو.

استلار بلید شما را با نایتیبا شرور روبرو می کند، در حالی که تلاش می کند منشا شما را کشف کند. اکشن، هیجان و هزاران آیتم کلکسیونی/قابل باز شدن در انتظار شماست. برای مشاوره بیشتر می توانید به ما مراجعه کنید هاب راهنما.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر