تصاویر جدید برای Alien: Romulus رویارویی بین انسان ها و بیگانگان را نشان می دهد

دو تصویر جدید برای Alien: Romulus منتشر شده است که در آن نگاه بهتری به فیلم ترسناک مورد انتظار می‌بینیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتصاویر رسمی بیشتری از فیلم جدید Alien منتشر شده است. به تازگی اینترتینمنت ویکلی دو عکس جدید از فیلم Alien: Romulus منتشر شده است که در یک تصویر انسان ها را در حال رویارویی با موجودی بیگانه می بینیم و در تصویر دوم می توانیم دو شخصیت انسانی فیلم با بازی کلی اسپینی و آرچی رنوکس را ببینیم که با هم برای مبارزه با بیگانگان همکاری می کنند. در زیر می توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

مواجهه با زنومورف در Alien: Romulus

کلی اسپانی و آرچی رنو در فیلم بیگانه: رومولوس

به آلوارز غذا بدهید، کارگردان ریبوت مردگان شر 2013، نفس نکش، و دختری در تار عنکبوت، کارگردانی و نگارش فیلمنامه فیلم ترسناک جدید بیگانه، رودو سیگرز، کارگردان و نویسنده Don't Breathe 2 و فیلمنامه را بر عهده دارد. برای بیگانه: رومولوس، به آلوارز کمک کرد. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید شده و یک فیلم مستقل و اورجینال خواهد بود که در دنیای بیگانگان اتفاق می افتد.

ریدلی اسکات که در سال 1979 قسمت اول فیلم بیگانه را کارگردانی کرد و برای کارگردانی دو قسمت آخر بازگشت و در قسمت جدید فیلم بیگانه به همراه اسکات فرای به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور دارد. گفته می شود وقایع این فیلم در فاصله زمانی دو فیلم اول بیگانه ها و بیگانه ها رخ خواهد داد. کلی اسپینی، ایزابلا مرسدس، دیوید جانسون، آرچی رنو، اسپایک فرن و الن وو از جمله بازیگران فیلم Alien: Romulus هستند.

بخوانید  Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion تنها 20 دلار قیمت دارد، اما به سرعت در حال فروش است

Alien: Romulus آماده پرتاب است او برای 16 آگوست (26 اوت) برنامه ریزی کرد. یک سریال Alien از نوح هاولی، خالق Fargo و Legion نیز برای FX و Hulu در حال توسعه است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر