برنارد هیل بازیگر فیلم های ارباب حلقه ها و تایتانیک درگذشت

برنارد هیل بازیگر نقش شاه تئودن در مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها در ۷۹ سالگی درگذشت.

به گزارش جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم یکی از بازیگران محبوب فیلم های ارباب حلقه ها درگذشت. برنارد هیل بازیگر بریتانیایی درگذشت. او 79 سال داشت و امروز درگذشت. لو کولسون، نماینده هیل، این خبر را تایید کرد اما جزئیات بیشتری در مورد علت مرگ او فاش نکرد. برنارد هیل در 17 دسامبر 1944 در بلیکلی، منچستر به دنیا آمد. او بازیگری خود را در سال 1970 آغاز کرد و تا زمان مرگش به بازیگری ادامه داد.

برنارد هیل در سیاه و سفید

برنارد هیل بیشتر برای بازی در فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون، نقش شاه تئودن در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها: دو برج و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه شناخته می‌شود. او با تحسین فراوان روبرو شد. هیل همچنین نقش کاپیتان ادوارد جی اسمیت را در تایتانیک جیمز کامرون بازی کرد.

از دیگر نقش‌های مهم هیل می‌توان به شرلی ولنتاین، شبح و تاریکی، باد در بیدها، جنایت واقعی، رویای شب نیمه تابستان، پادشاه عقرب، گوتیکا، لیگ آخرالزمان جنتلمن‌ها، فیلم والکری، انیمیشن پارا نورمن و بچه‌ها اشاره کرد. جهان. سریال Black Stuff، سریال Very Social Secretary، مجموعه و سریال Wolf Hall فراموش نشده. برنارد هیل سابقه حضور در بازی های ویدیویی و صداپیشگی در Fable 3 را نیز دارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نبرد با باس‌های Lords of the Fallen سخت‌تر می‌شود