مجموعه کتاب آشپزی Fallout: Vault Dweller با تخفیف در آمازون

مطمئناً، بسیاری از بشریت ممکن است در طوفانی از ویرانی مطمئن متقابل در Fallout از بین رفته باشند، اما این بهانه ای برای لذت نبردن از یک وعده غذایی خوب نیست! اگر در مورد وضعیت آشپزی جهان در این سریال پسا آخرالزمانی که به لطف اقتباس Prime Video محبوبیت زیادی پیدا کرده است، کنجکاو هستید، پس باید کتاب آشپزی رسمی Fallout را بررسی کنید تا در مورد مناطق بایر آشپزی بدانید.

مجموعه هدیه رسمی کتاب آشپزی Fallout: The Vault Dweller
مجموعه هدیه رسمی کتاب آشپزی Fallout: The Vault Dweller

Fallout: The Official Cookbook که در نسخه‌های استاندارد یا کلکسیونی موجود است، به شما نشان می‌دهد چگونه نوکا کولای خود را بسازید، به شما کمک می‌کند یک کاسه مک و پنیر BlamCo بسازید، و خیلی چیزهای دیگر با این دستور العمل‌های مورد تایید Vault Tec. نسخه جعبه هدیه همراه با کتابی با جلد گالینگور و همچنین پیش بند انحصاری Vault-Tec ارائه می شود، در حالی که نسخه استاندارد شامل همان محتوای بین جلدها، فقط با جلد شومیز است.

بیش از 70 دستور غذا در این کتاب گنجانده شده است و هر کدام با عکاسی از مواد غذایی تمام رنگی تکمیل شده است تا به شما نشان دهد که ظرف شما پس از اتمام کار چگونه باید باشد. دستور غذاها شامل پیش غذا، سوپ و خورش، کنار، غذاهای اصلی و 19 نوشیدنی آماده است.

همه اینها با دستورالعمل های گام به گام همراه است، بنابراین چه یک سرآشپز باتجربه یا یک تازه کار، باید بتوانید به راحتی چیز خوبی تهیه کنید.

با توجه به اینکه سری Fallout در Prime Video در حال حاضر از موفقیت چشمگیری برخوردار است، این فرنچایز از افزایش قابل توجهی در دید بهره برده است. اگر می‌خواهید این سری را برای خود روی رایانه شخصی یا کنسول کاوش کنید، می‌توانید به راحتی با این بسته‌ها و هدایای ارزان، بازی‌های کلاسیک و مدرن را با قیمت ارزان خریداری کنید. همچنین می‌توانید رتبه‌بندی بهترین بازی‌های Fallout را توسط GameSpot بررسی کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید از کجا شروع کنید.

بخوانید  تأیید خروج رئیس بخش تولید پلی استیشن از شرکت

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر