واکنش منتقدان به Stellar Blade

میانگین نمرات Stellar Blade دیروز منتشر شد و می بینیم که آخرین نسخه انحصاری پلی استیشن 5 عملکرد خوبی دارد.

Stellar Blade که توسط استودیو Shift Up توسعه داده شده بود، ابتدا Project Eve معرفی شد و چند سال بعد نام نهایی آن فاش شد. Stellar Blade یک بازی اکشن هک اند اسلش است که طرفداران NieR Automata و Sekiro: Shadows Die Twice می توانند از بازی آن لذت ببرند. طبیعتا Shift Up سعی کرده است که Stellar Blade را از طریق نوآوری ها و عناصر خاص خود به گونه ای ارائه کند که صرفاً یک بازی ساده الهام گرفته از بازی های ذکر شده نباشد.

همچنین ماه گذشته دموی Stellar Blade در دسترس قرار گرفت و توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. کمتر از یک روز به عرضه Stellar Blade باقی مانده است. در همین حال، عصر گذشته میانگین نتایج انحصاری جدید پلی استیشن 5 منتشر شد و شاهد عملکرد خوبی برای Stellar Blade بودیم. در زیر می توانید واکنش منتقدان به Stellar Blade در یک گیمر را ببینید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تیغه ستاره

  • خالق: تبدیل کنید
  • ناشر: سونی
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • سکو: پلی استیشن 5
  • تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت

آغاز ماجراجویی حوا در Stellar Blade

خدا وسواس دارد: 90 از 100

اتفاقات زیادی در بازی رخ می دهد Stellar Blade در سنگ ساخته شده است، اما همچنان به طرز شگفت انگیزی دارای جزئیات است و یک ماجراجویی هیجان انگیز را ارائه می دهد.

بازی Detective: 88 از 100

هر چه بیشتر Stellar Blade را تجربه می کنم، بیشتر از عمق اکشن و تجربیاتی که ارائه می دهد شگفت زده می شوم. داستان اصلاً مرا جذب نکرد، اما دنیای بازی، هنر فوق العاده و انیمیشن روان و خوب طراحی شده مرا جذب خود کرد. حتی زمانی که برخی از باس ها به من فحش می دادند که بازی را خراب کردم، دلیل اشتباهات من در حین مبارزه این بود که به اندازه کافی مشتاق بودم که برگردم و دوباره آن نبرد را امتحان کنم. من عاشق تسلط تدریجی که در حین کاوش به دست می‌آورم و سیستم‌های پیچیده ترکیب‌ها و حرکات ویژه هستم. Stellar Blade در به تصویر کشیدن جنسیت و خشونت خجالتی نیست، اما برخلاف دیگر بازی‌های این ژانر که از این عناصر برای حفظ بازی خود استفاده می‌کنند، تجربه اکشن عالی آن را به راحتی در کنار دختران بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی قرار می‌دهد.

انحرافی: 80 از 100

اگر به بازی هایی با روایت های خاص و پیچیده علاقه دارید، Stellar Blade گزینه ای است که باید امتحان کنید.

GameSpot: 80 از 100

یک سوال آزاردهنده در ذهن من وجود دارد: “آیا این بازی به خوبی بازی هایی است که از آنها الهام گرفته شده است؟” در پاسخ باید بگویم خیر. اما قابل توجه است که تلاش های این بازی برای مقابله با آنها به نتیجه نرسید. Stellar Blade به دنبال بازی‌هایی که از آن الهام گرفته بود، به یک بازی عظیم تبدیل شده است، که گواهی بر عظمت بازی‌های قبل از آن است.

یوروگیمر: 80 از 100

اگرچه Stellar Blade چند ویژگی دارد، اما سرعت مبارزه، موسیقی و احساسی که ارائه می‌کند و سختی چالش‌برانگیز و انقلابی برای سرگرم کردن شما کافی است.

منبع

بخوانید  خالق ریک و مورتی از ریک و مورتی اخراج شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر