خالق ریک و مورتی از ریک و مورتی اخراج شد

عدالت سویم از پایان همکاری با جاستین رویلند، خالق ریک مورتی خبر داد و اعلام کرد که صداپیشگی شخصیت های فصل هفتم این انیمیشن را بر عهده خواهد داشت. ریک و مورتی تغییر خواهند کرد.

آنها همچنین فکر می کنند ریک و مورتی بدون جاستین رویلند پایانی تلخ خواهند داشت. Roiland همچنین اخیرا از Squanch Games، سازنده High on Life استعفا داده است. او همچنین با Solar Opposites به‌عنوان خالق، نویسنده و صداپیشه درگیر است و Koala Man به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، که Deadline می‌گوید به‌زودی اعلامیه‌های مشابهی را شاهد خواهد بود.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات بزرگی در آینده انیمیشن Rick and Morty وجود دارد. عدالت سویم چندی پیش با انتشار اطلاعیه ای از پایان همکاری با جاستین رویلند خالق و صداپیشه ریک و مورتی خبر داد. این شبکه اعلام کرد که برادران وارنر. گزارش شده است که دیسکاوری به دنبال اتهامات خشونت خانگی جدی که اخیراً علیه وی مطرح شده است، دیگر با رویلند کار نمی کند. به این ترتیب دن هارمون، دیگر خالق مجموعه ریک و مورتی، به ساخت مستقل این مجموعه انیمیشنی ادامه خواهد داد.

جاستین رویلند در اتهامات خشونت خانگی در سال 2020 بی گناه شناخته شد، اما پرونده او اخیراً بازگشایی شد و انتظار می رود او در اوایل ماه می در دادگاه حاضر شود. با این حال هنوز تاریخ دادگاهی برای رویلند اعلام نشده و پرونده وی هم اکنون در دست بررسی است. در صورت اثبات اتهامات رویلند، وی به 7 سال زندان محکوم می شود. اما وکیل رویلند با اشاره به بی گناهی موکلش، انتظار دارد این پرونده پس از رسیدگی از سوی دادسرای ناحیه مختومه اعلام شود.

بخوانید  هرچه از ویندوز 12 می‌دانیم؛ از تاریخ انتشار تا قابلیت‌های جدید

قاضی سویم افزود تیم سازنده ریک و مورتی در حال حاضر سخت مشغول کار بر روی فصل هفتم انیمیشن ریک و مورتی هستند و همچنین به دنبال تغییر صداپیشه ریک و مورتی در فصل هفتم و فصل های آینده هستند. ، که پیش از این توسط خود جاستین رویلند که مسئولیت کاراکترها را بر عهده داشت، صداپیشگی کرده بود. اگرچه ساخت انیمیشن ریک و مورتی حداقل تا فصل دهم تضمین شده و سفارش داده شده است، بسیاری از طرفداران در حال حاضر به فکر تحریم ادامه تماشا هستند.

جاستین رویلند