قتل عام با اره برقی تگزاس و بازی های رومیزی هالووین برای پیش خرید در آمازون آماده شده است

هیچ چیز بهتر از یک شب فیلم های ترسناک و بازی های رومیزی نیست، به خصوص اگر این دو سرگرمی در اتحاد نامقدسی از تاس انداختن و فرنچایزهای آشنا ترکیب شده باشند. اگر زمان خوبی به نظر می رسد، به زودی می توانید مراقب دو بازی رومیزی بر اساس IP های ترسناک کلاسیک باشید: Halloween و The Texas Chain Saw Massacre. این دو بازی رومیزی برای پیش خرید در آمازون در دسترس هستند و در تاریخ عرضه خواهند شد 8 می. با این حال، شایان ذکر است که این بازی ها در ابتدا سال گذشته منتشر شدند، اما نه برای خرده فروشان بزرگ.

هالووین (1978): بازی رومیزی

هالووین: بازی رومیزی
هالووین: بازی رومیزی

اول، Halloween: The Board Game وجود دارد. این اولین باری است که فیلم اصلی هالووین در سال 1978 توسط Emerson Matsuuchi کهنه کار صنعت توسعه داده شده و توسط Nathan Milliner ارائه شده است. مانند مواد اولیه، این بازی مایکل مایرز را در تعقیب چندین نفر خواهد دید، اما پیچیدگی داستان در اینجا این است که یک بازیکن کنترل قاتل تقریباً غیرقابل توقف را در حالی که به دنبال دوستانش می‌رود، در دست می‌گیرد.

هر کس دیگری به دنبال راهی برای فرار از مایکل خواهد بود، اما کار دشوارتر خواهد شد زیرا مایرز را تنها با مشاهده روی تخته می توان دید. این بازی برای دو تا چهار بازیکن طراحی شده است و هر جلسه باید حدود یک ساعت طول بکشد.


قتل عام با اره برقی تگزاس: بازی رومیزی

بازی تخته ای قتل عام با اره برقی تگزاس
بازی تخته ای قتل عام با اره برقی تگزاس

بعدی بازی تخته ای Texas Chain Saw Massacre است. این بازی رومیزی توسط اسکات راجرز ساخته شده است که او همچنین Alien: Fate of Nostromo را طراحی کرده و به عنوان یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی در فرنچایزهایی مانند God of War و Pac-Man کار کرده است. اگر می‌خواهند از درگیری با Leatherface و خانواده‌اش جان سالم به در ببرند، دو تا پنج بازیکن باید با هم کار کنند. همه بازیکنان در این بازی مشارکتی که در آن شما باید از یک کیسه ترفندهای وحشتناک توکن استخراج کنید، به صورت گروهی برنده یا بازنده می شوند. این اولین بازی تگزاس Chain Saw Massacre نیست، زیرا یک اقتباس دیگر نیز با رویکرد استراتژیک تر وجود دارد. کشتارگاه اره‌ای زنجیره‌ای تگزاس شامل مینیاتورهای حجاری شده سفارشی، تاس و 140 کارت با آثار هنری بسیار دقیق است.

بخوانید  تریلر بازی Stalker 2 محیط های وحشتناک بازی را به نمایش می گذارد

برای یک بازی رومیزی دیگر بر اساس یک فرنچایز ترسناک نمادین، این بازی ارزان قیمت Scream از Funko Games را بررسی کنید. این جلسه قابل حمل هیجان و لرز با استفاده از صدای خود Ghostface – از طریق یک برنامه تلفن همراه قابل دانلود رایگان که برای اجرای بازی مورد نیاز است – به شما نشان می دهد که از عقل خود برای پیشی گرفتن از slasher بدنام استفاده می کنید. این برای بازیکنان 13 سال و بالاتر است و جلسات باید تقریبا 20 دقیقه طول بکشد.

برای چیزی سنتی‌تر، می‌توانید بازی Monopoly: House of the Dragon را نیز بررسی کنید. بازی دارای مجوز جدید Hasbro یک پیچ و تاب وستروس را به بازی رومیزی کلاسیک خود می آورد و این نسخه 35 دلاری تازه راه اندازی شده پیش درآمد مجموعه تلویزیونی موفق را روی میز شما می آورد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر