تریلر بازی Stalker 2 محیط های وحشتناک بازی را به نمایش می گذارد

جدیدترین تریلر بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl بر روی نمایش محیط های رها شده و آخرالزمانی تمرکز دارد.

طرفداران سری اول شخص تیراندازی جهان باز Stalker مدت هاست منتظر تجربه قسمت دوم هستند. حالا با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، استودیو جزئیات و تریلرهای جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در تریلر جدید بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl که همزمان با سی و هشتمین سالگرد فاجعه هسته ای چرنوبیل منتشر شده است، می توانیم نگاهی تازه به بازی به خصوص محیط های تخریب شده و تهدیدآمیز آن داشته باشیم.

استودیو GSC Game World این تریلر را با عنوان Not a Paradise منتشر کرد و در آن شاهد گفتگوی شخصیت اصلی داستان با دیگر شخصیت ها هستیم. محیط های زرق و برق دار و وحشتناکی که هر کدام تهدید و انحطاط منحصر به فردی را به نمایش می گذارند نیز در این فیلم کوتاه به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این، اولین تریلر منتشر شده، صداپیشگی اوکراینی بازی را نشان می دهد. تیم سازنده قبلا تایید کرده بود که Stalker 2: Heart of Chornobyl در هنگام راه اندازی دارای گزینه های صوتی انگلیسی و اوکراینی خواهد بود.

Stalker 2: Heart of Chornobyl در 15 سپتامبر 1403 (5 سپتامبر 2024) برای رایانه شخصی و سری Xbox منتشر شد Xbox Series S منتشر شد تاریخ انتشار این بازی در گذشته یک بار به تعویق افتاد و سازنده دلیل آن را این بود که تیم سازنده به بهبودهای فنی بیشتری نیاز داشت.

دانلود ویدیو از ابرات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اختلال در دسترسی به پلتفرم استیم در ایران [بروزرسانی]