ابزار مودینگ رسمی Witcher 3 به زودی عرضه می شود و به کاربران اجازه می دهد “تقریبا همه چیز” را اصلاح کنند.

توسعه دهنده CD Projekt Red اعلام کرده است که ابزار رسمی مودینگ The Witcher 3: Wild Hunt، REDkit، در 21 می در دسترس خواهد بود. این یک دانلود رایگان برای کسانی است که The Witcher 3 را روی رایانه شخصی دارند.

همانطور که CD Projekt Red در توضیحات ابزار در Steam توضیح می دهد، کاربران می توانند تقریباً همه چیز را در RPG جهان باز که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است را تغییر دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند موارد کاملاً جدیدی مانند ماموریت‌ها، آیتم‌ها، محیط‌ها و شخصیت‌های جدید ایجاد کنند که با انیمیشن‌های جدید و سناریوهای جدید تکمیل می‌شوند.

در حال پخش: به روز رسانی نسل بعدی ویچر 3 PS4 در مقابل PS5

Witcher 3 REDkit چیزی بیش از یک ابزار توسعه بازی است: این یک نامه عاشقانه به جامعه ما است! CD Projekt RED در صفحه Steam این ابزار بیان می کند. “با The Witcher 3 REDkit، می‌توانید ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید و به دیگران الهام دهید تا تجربه‌ای از بازی منحصربه‌فرد ایجاد کنید که واقعاً متعلق به شماست. ما نمی‌توانیم منتظر کارهای شگفت‌انگیز شما با آن باشیم، پس بیایید دور هم جمع شویم و The Witcher 3 را بسازیم: شکار وحشی برای همه هیجان‌انگیزتر و لذت‌بخش‌تر است.»

این ابزار از بسیاری از ابزارهای مشابه CD Projekt Red برای ایجاد بازی کامل استفاده می‌کند، اگرچه توسعه‌دهنده خاطرنشان می‌کند که برای کسانی که می‌خواهند یک بازی کامل با استفاده از REDkit ایجاد کنند، «به توسعه کاملی شبیه به سازندگان اصلی دست می‌یابند. ممکن است نیاز به دسترسی به ابزارهای خارجی داشته باشد. ابزار و قابلیت نصب مودهای Witcher 3 در حال حاضر فقط در اختیار کسانی است که این بازی را روی رایانه شخصی دارند.

مودها برای The Witcher 3 مدت ها قبل از عرضه REDkit وجود داشته است، اما انتظار می رود که هنگام انتشار آن اهمیت بیشتری پیدا کنند. CD Projekt RED حتی با سازندگان مود تماس گرفت و برخی از کارهای آنها را برای به‌روزرسانی نسل بعدی بازی در سال 2022 برای Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC استفاده کرد.

بخوانید  جزئیات به‌روزرسانی رایگان Pokémon Scarlet & Violet فاش شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

امیدواریم REDkit بتواند طرفداران Witcher را مشغول نگه دارد، در حالی که CD Projekt Red روی قسمت رسمی بعدی این سری کار می کند، که از Unreal Engine 5 استفاده می کند و سه گانه جدیدی از بازی ها را راه اندازی می کند. سال گذشته، بازی The Witcher 3 از مرز 50 میلیون نسخه فروخت و به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی در تمام دوران تبدیل شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر