جزئیات به‌روزرسانی رایگان Pokémon Scarlet & Violet فاش شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

رفع اشکالات نبردها عمدتاً مخصوص پوکمون هستند، مانند موردی که در آن اگر یک Zoroark تراستالیزه شود و با استفاده از توانایی توهم خود به عنوان یک پوکمون دیگر مبدل شود، «مطابقات نوع حرکت بر اساس نوع پوکمونی که Zoroark در استتار است، به جای Tera Type Zoroark نمایش داده می شود.

همچنین توپ‌های تصادفی Poke را در مکان‌هایی که نباید باشند نخواهید دید، و عابران در طول نبردهای خاصی که در شهرها در طول داستان اصلی رخ می‌دهند، روی صفحه ظاهر نمی‌شوند. نکته مهم این است که بازی در مکان‌های خاصی به اجبار بسته نمی‌شود و در نتیجه، ممکن است تعداد کمتری از پوکمون‌ها و افراد را در شهرهای خاص یا در طبیعت مشاهده کنید. بسیاری از اصلاحات دیگر نیز در راه است، که همه آنها در پچ یادداشت ها ذکر نشده اند، اگرچه مسلماً هیچ اشاره ای به بزرگترین مشکلی که بازی در حال حاضر با آن مواجه است وجود ندارد: میزان خرابی آن. تصاویر متحرک.

Pokemon Scarlet and Violet نسخه 1.2.0 هنوز تاریخ انتشار مشخص‌تری از اواخر فوریه ندارد، اما نینتندو یادداشت‌های وصله‌ای را منتشر کرده است که جزئیات آن چه در آپدیت ارائه می‌شود را منتشر کرده است، اما اشاره کرد که موارد دیگری برای این کار ارائه شده است. از نظر تنظیمات ویژگی، تمرکز بر روی قابلیت‌های اضافی Pokemon Boxes است. هنگامی که در یک خلاصه پوکمون هستید، اکنون می‌توانید نام مستعار، علامت‌ها، آیتم‌های نگهداری شده، علامت‌گذاری یا عناوین روبانی یک پوکمون را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید حرکات را مرتب کنید، پوکمون‌ها را به یاد بیاورید یا حرکات را فراموش کنید، و از TM استفاده کنید.

بخوانید  Mortal Kombat 1 در اولین تریلر گیم پلی بازی خونین می شود