توسعه دهنده Redfall برنامه هیجان انگیزی برای هالووین امسال داشت

استودیوی توسعه‌دهنده Redfall برنامه‌ریزی کرده بود که شخصیت‌های جدید دیگری را در هالووین امسال اضافه کند.

با توجه به اینکه مایکروسافت اخیراً از تعطیلی چهار استودیو از جمله آرکین آستین، سازنده Redfall خبر داده است، توسعه به‌روزرسانی‌ها و محتوای آینده این بازی تیراندازی مشترک متوقف شده است و در این بین خریداران Hero Pass استفاده از این بازی را متوقف خواهند کرد. بازی و نمی توان انتظار محتوای جدید را داشت. علاوه بر این، سرورهای بازی اکنون آنلاین هستند، اما هیچ خبری از تجربه بازی آفلاین که به بازیکنان وعده داده شده است، وجود نخواهد داشت.

در حالی که هنوز جزئیات زیادی در مورد محتوای Redfall در آینده نداریم، IGN در گزارش جدیدی ادعا می کند که Arkin Austin در حال آماده سازی محتوای برنامه ریزی شده برای آینده قبل از خاموش شدن بوده است. به نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده Redfall قبل از خاموش شدن، مشغول توسعه بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های آینده برای بازی بوده است و در حال برنامه‌ریزی برای انتشار محتوای Hero Pass شامل دو شخصیت جدید قابل دانلود برای هالووین امسال است.

اگرچه بازیکنان Redfall منتظر محتوای جدید بودند، اما مایکروسافت و Bethesda هنوز بیانیه ای در این مورد صادر نکرده اند. در حال حاضر، بازیکنانی که Hero Pass را با نسخه Bite Back یا ارتقای پریمیوم بازی خریداری کرده‌اند، ممکن است واجد شرایط بازپرداخت باشند. بنابراین باید منتظر اعلامیه های بعدی مایکروسافت باشید. بازی Redfall در رایانه های شخصی سری Xbox Xbox Series S منتشر شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آنچه می خواهیم در The Game Awards 2023 ببینیم | در محل