اگر یک تریلر جالب بسازند، طرفداران Elden Ring می‌توانند برنده یک مجسمه بزرگ شوند

آیا تا به حال خود را یک ویرایشگر ویدیوی درجه یک در نظر گرفته اید؟ اکنون فرصتی برای شماست که صدها ساعت برای ساختن موزیک ویدیوهای انیمه در مسابقه Elden Ring Bandai Namco امتحان کنید. ناشر بازی موفق 2022 بازیکنان را به چالش کشیده است تا تریلر Elden Ring خود را بسازند و اولین برنده مسابقه Return to Grace مجسمه 10 فوتی مسمر را به عنوان قیمت به خانه خواهد برد.

فینالیست‌های جوایز بهترین داستان، بهترین اکشن و بهترین کارگردانی نیز دست خالی از بین نخواهند رفت، زیرا Bandai Namco با یک ماکت در اندازه واقعی از بازوی مصنوعی مالنیا به آنها جایزه می‌دهد. یا شاید این بدان معناست که آنها دست خالی می روند.

در نهایت، برندگان بهترین کمدی، بهترین استفاده از صدا، بهترین طراحی زره ​​و بیشترین استفاده اصلی از IP Elden Ring، یک ماکت از کلاه ایمنی Messemer the Impaler برنده خواهند شد. این مسابقه فقط برای ساکنین ایالات متحده آزاد است. تریلرها نباید بیشتر از پنج دقیقه باشند و برای واجد شرایط بودن باید در YouTube آپلود شوند. احتمالاً می خواهید ببینید که در صورت برنده شدن، فضای کافی برای جایزه بزرگ دارید یا خیر، همانطور که این یک است بزرگ برای جمع آوری

بخوانید  نتفلیکس استودیو Spry Fox را خریداری کرد

برای بقیه فن‌های Elden Ring، زمان زیادی نمی‌گذرد که بازی مورد انتظار Shadow of the Erdtree در ۲۱ ژوئن برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن عرضه می‌شود. این تنها الحاق DLC برای Elden Ring خواهد بود، زیرا مدیر بازی هیدتاکا میازاکی تایید کرده است که پس از ورود آن، محتوای جدیدی به بازی اضافه نخواهد شد.

Bandai Namco گفت که Elden Ring علاوه بر بازی، «در حوزه‌های مختلف دیگری» نیز اجرا می‌شود، و تا کنون این استراتژی شاهد عرضه چندین اکشن فیگور عالی و یک سری خنده‌دار از مانگای Elden Ring بوده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر