تریلر جدید Twisters شامل یک گردباد آتش، آتش بازی و گلن پاول در تی شرت خیس است.

Twisters ظاهراً بررسی خواهند کرد که وقتی آتش بازی در یک گردباد شلیک می کنید چه اتفاقی می افتد. این عمل توسط تایلر اونز، شخصیت گلن پاول انجام می‌شود، که با اطمینان در یک نقطه از تریلر جدید دنباله این فیلم اعلام می‌کند: “ما به دکترا و فناوری‌های جذاب نیاز نداریم. گاهی اوقات روش‌های قدیمی بهتر از راه‌های جدید هستند.” کیت کوپر (با بازی دیزی ادگار جونز) در پاسخ می گوید: “خوب، همیشه می توانید به مردی اعتماد کنید که صورتش را روی تی شرت می گذارد.”

این جوک ها و موارد دیگر بخشی از تریلر پر اکشن Twisters هستند که در زیر می توانید مشاهده کنید. در این ویدئو همچنین یک گردباد آتش سوزی و اوونز با یک کلاه گاوچران و یک تی شرت سفید خیس در زیر باران راه می رود. همچنین یک کامیون که توسط یک گردباد و یک برج آب در حال فروریختن به هوا کشیده شده است، در میان سایر خرابی ها وجود دارد.

گردبادهای دوقلو از اولین تریلر Twisters نیز ظاهر می شوند و با هم ترکیب می شوند تا یک گردباد فوق العاده ایجاد کنند. ما همچنین می بینیم که چگونه کوپر دوباره به تعقیب طوفان ها باز می گردد و با اوونز پرهیاهو، معروف به تورنادو رانگلر، ملاقات می کند. در حالی که به نظر می رسد هیچ ارتباطی با Twister اصلی وجود ندارد، برای مثال ممکن است کوپر دختر جو هاردینگ هلن هانت و بیل بیل پکستون باشد – به خصوص که نام خانوادگی او هرگز ذکر نشده است.

این دنباله Twister در سال 2022 با چراغ سبز روشن شد و پاول حدود یک سال پیش به آن ملحق شد. فیلم Twisters در مرکز اوکلاهاما می گذرد و آنتونی راموس (Transformers: Rise of the Beasts)، براندون پریا (نه)، ساشا لین (لوکی) و ماورا تیرنی (دروغگو دروغگو، پنجه آهنین) در آن بازی خواهند کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده لی آیزاک چانگ است که پیش از این در فیلم های Minari و Mandalorian کار کرده است.

بخوانید  تام کروز در فیلم بعدی آلخاندرو جی ایناریتو کارگردان برنده اسکار بازی می کند - گزارش

Twisters قرار است در تاریخ 19 جولای اکران شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر