ددپول با یوفو در عکس جدید ددپول و ولورین

عکس جدید ددپول و ولورین با حضور ددپول و ولورین در TVA منتشر شده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ اینترتینمنت ویکلی به مناسبت مهم ترین اتفاقات سینمایی تابستان به استقبال فیلم ددپول و ولورین رفت و عکسی اختصاصی از آن منتشر کرد. این تصویر ددپول و ولورین را در TVA نشان می‌دهد و ددپول یک شی مرموز را در دست دارد که به نظر می‌رسد یکی از فلاپی دیسک‌های معروف TVA باشد. در این عکس، او احتمالا با مامور پارادوکس صحبت می کند و به یک سرنخ مهم دست یافته است:

ددپول و ولورین در داخل عکس فیلم ددپول و ولورین TVA

همچنین در مصاحبه EW با سازندگان، مشخص شد که قبل از ورود شخصیت ولورین به پروژه، داستان متفاوتی برای ساخت Deadpool 3 وجود داشته است. شان لوی کارگردان فیلم می گوید اکثر ایده های آنها ادامه دو فیلم قبلی ددپول بوده است اما پس از تماس جکمن هیو به رایان رینولدزهمه چیز به شکلی غیرقابل تصور تغییر کرد و از آن روز داستان اصلی فاش شد.

لوی تاکید کرد که شخصیت‌های شگفت‌انگیزی وجود دارند و آنها با لیست آرزوها شروع نکردند. او ادامه داد: از روز اول طراحی داستان، اجازه دادیم نوع داستان برایمان تعیین کند که چه شخصیت‌هایی را در فیلم ارائه خواهیم کرد. برعکس، برای مثال، بازگشت شخصیت Pyro نتیجه این رویکرد است.

EW همچنین توضیحات جدیدی از خلاصه داستان فیلم Deadpool و Wolverine منتشر کرد که بر اساس آن وید ویلسون در ابتدای فیلم به دلایلی لباس ها و سلاح های ددپول را کنار گذاشته و آماده زندگی ساده است، اما پس از آن ماموران TVA او را می کشند. از واقعیت که او را زنده بیرون آوردند، و متوجه می شود که هنوز… او به عنوان ددپول هدف بزرگتری برای رسیدن به آن دارد.

بخوانید  گوشی Realme 12 Pro Plus معرفی شد. دوربینی با بزرگترین لنز تله فوتو

با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم ددپول و ولورین، معتبرترین رسانه های سینمایی در حال انتشار اخبار و عکس های اختصاصی از آن به عنوان یکی از موردانتظارترین آثار سال 2024 هستند که بر همین اساس امپایر مدیا عکس جدیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است. نشان داده شده از نزدیک و به وضوح نشان می دهد که Deadpool و Dogpool And Wolverine پشت سر آنها ایستاده است. رایان رینولدز می‌گوید که نام واقعی سگ پیگی است و او برنده مسابقه زشت‌ترین سگ بریتانیا شد:

فیلم Deadpool and Dogpool in Empire Media رسمی هنوز از فیلم Deadpool and Wolverine

Deadpool and Wolverine اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که برای بزرگسالان رتبه بندی می شود. شان لویکارگردان Free Guy و The Adam Project، کارگردانی Deadpool و Wolverine را بر عهده دارد. موش های ریس و پل ورنیک چه کسی قبلاً فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه ددپول و ولورین با هم زب ولز، رینولدز و لوی او مسئول بود

فیلم Deadpool and Wolverine قرار است در تاریخ 5 آگوست (26 جولای) اکران شود. رایان رینولدز، جکمن هیو، مورنا باکارین، استفان کابیچیچ، برایانا هیلدبراند، کوتسونا شیوری، راب دیلینی، کاران سونی، لزلی اوگامز، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، اما کورین و متیو مکفدین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم های Deadpool و Wolverine حضور داشتند و نقش هایی را ایفا کردند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر