گوشی Realme 12 Pro Plus معرفی شد. دوربینی با بزرگترین لنز تله فوتو

ریلمی پس از Realme GT 5 Pro، یک تلفن همراه هیجان انگیز با تمام نکات مثبت خود، سری Realme 12 Pro را معرفی کرد. یک تلفن همراه با لنز تله فوتو از نمای نزدیک، مشخصه سال خواهد بود.

اسکای لی، بنیانگذار و مدیرعامل Realme، اخیرا نامه ای منتشر کرده است که در آن اعلام کرده است که سال 2024 سال تغییر نام تجاری خواهد بود. این شرکت همچنین از شعار جدید خود یعنی Give Reality پرده برداری کرد و خود را به عنوان یک برند فناوری که کاربران جوان را بهتر درک می کند، تغییر مکان داد. بر اساس این تغییر برند، مدل‌های سری شماره‌دار Realme به عنوان نسل بعدی گوشی‌های طراحی‌شده برای عکاسی شناخته می‌شوند.

ریلمی همچنین بیان کرد که با حفظ روحیه «جرات جهش»، برنامه «واقعیت بده» بر روی کاربران جوان تمرکز کرده و مزایای ملموسی را ارائه می‌کند. محصولات فناوری پیشرفته ما کار و زندگی را بهبود می بخشد و انرژی جوانی را برای آزادی و راحتی بیشتر القا می کند. با ایجاد فضایی دوستانه، ارزش ها و آرزوها را با کاربران جوان خود به اشتراک می گذاریم. “ما در تلاش هستیم تا تجربیاتی از فناوری ارائه دهیم که فراتر از انتظارات برای کاربران جوان در سراسر جهان باشد.”

جزئیات لنز Redmi Pro Plus 12

توانمندسازی کاربران جوان در عکاسی نسل جدید با یک لنز تله فوتو پیشگام

تحقیقات Realme نشان می دهد که کاربران جوان لنزهای تله فوتو با زوم 3X را ترجیح می دهند. یا بیشتر به جای 2X برای فعال کردن سطوح زوم بالا در تلفن های باریک، لنز تله فوتو تنها گزینه است. اما این فناوری چالش های فنی و هزینه های بالایی را به سازنده تحمیل می کند و به همین دلیل معمولا در گوشی های پرچمدار از آن استفاده می شود. Realme این شکاف را برای کاربران جوان‌تر با در دسترس قرار دادن فناوری منحصر به فرد برای تلفن‌های پرچمدار، یعنی فناوری زوم تله فوتو، پر کرده است.

بخوانید  Spider-Man 2 یک بازی تک نفره است، نه کوآپ، تایید اینسومنیاک

ریلمی فرمول لنز تله فوتو اختصاصی خود را برای اطمینان از عکاسی با کیفیت بالا در شرایط مختلف توسعه داد و اولین بار در نوامبر 2023 در Realme GT5 Pro معرفی شد. این فرمول عملکرد تله فوتو Realme GT5 را در خط مقدم صنعت قرار داده است. . سری جدید Realme 12 Pro از همین رویکرد استفاده می کند و اندازه سنسور پیشرو، پلت فرم با عملکرد بالا و الگوریتم پیشرفته را برای دستیابی به عملکرد تصویربرداری برتر ترکیب می کند.

تله نسل جدید: بهترین لنز پریسکوپ تله فوتو در این دسته

سری Realme 12 Pro وضوح و ثبات تصویر را در شب افزایش می دهد و در عین حال شعله ور شدن و شبح را کاهش می دهد. این با ترکیبی منحصر به فرد از شیب منشوری است OIS، پوشش ساختاری با طول موج فرعی، و هود لنز با الگوی موج نیز در GT5 Pro موجود است. این محصول دارای حالت پرتره 3X با فاصله کانونی پرتره طلایی 71 میلی متر است که عمق میدان طبیعی و کم عمقی مناسب برای پرتره ایجاد می کند. علاوه بر این، سری Realme 12 Pro در قابلیت‌های زوم در کلاس خود پیشرو است و زوم دیجیتال تا 120 برابر ارائه می‌دهد.

فناوری ویژه Realme 12 Pro Plus

سنسور نسل جدید: بزرگترین سنسور تله فوتو پریسکوپ در این دسته

سری Realme 12 Pro دارای بزرگترین سنسور تله فوتو پریسکوپ در کلاس خود است. این محصول دارای سنسور اصلی می باشد OV64B در این رده از رقبای خود بهتر عمل می کند و با سایر شرکت های پیشرو همگام است. این سنسور نیم اینچی بزرگتر از سنسور پریسکوپ موجود در آیفون 15 پرو مکس و سامسونگ اس 24 اولترا است و قادر است سه برابر بیشتر از تلفن همراه اپل نور جمع آوری کند.

بخوانید  اعلام زمان برای نمایشگاه بزرگ تابستانی Xbox در سال 2023

زوم بدون اتلاف برای نسل جدید: توانایی عکاسی در فاصله کانونی کامل بدون افت کیفیت

دوربین اصلی سری Realme 12 Pro او دارد Sony IMX890 دارای ویژگی OIS است که عکاسی در شب را بهبود می بخشد. این دوربین دارای سنسور بزرگ 1/1.56 اینچی، فاصله کانونی معادل 24 میلی متر و دیافراگم عریض f/1.8 است که برای عکاسی در شب بسیار مناسب است. با پشتیبانی از OIS، این دوربین در ارائه فیلمبرداری پایدار و بهبود میزان موفقیت عکس برتری دارد. علاوه بر سری Realme 12 Pro دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ و دوربین فوق عریض. دوربین این محصول در حالت زوم می باشد 0.6x، 1x، 2x، 3x، 6x بدون تلفات کار می کند و مانند پرچمدار، تجربه عکاسی بدون تلفات را در فاصله کانونی کامل ارائه می دهد.

الگوریتم نسل جدید: سفارشی سازی الگوریتم انحصاری مستر شات

Realme با همکاری کوالکام، پردازش تصویر را با استفاده از الگوریتم MasterShot بهبود بخشیده است. سری Realme 12 Pro این اولین و تنها دستگاه در کلاس خود است که پشتیبانی می کند RAW را پردازش می کند و وضوح بالا، محدوده دینامیکی و واقع گرایی را در تصاویر سینمایی تضمین می کند. نسل جدیدی از الگوریتم MasterShot چند کانونی این یک ساختار در سطح استاد است که پیشرفته ترین تصویربرداری محاسباتی را در این زمینه به نمایش می گذارد. این الگوریتم موتور است این LightFusion برای وضوح و لحن بیشتر و موتور NightEye برای عکاسی عالی در شب یکپارچه شده است. این سری همچنین دارای یک فیلتر پرتره فیلم منحصر به فرد است که اجازه می دهد عکس های خیره کننده را به راحتی ثبت کنید.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش سریال 1899، اثر جدید سازندگان Dark و نتفلیکس

سازنده دوربین Realme 12 Plus

همکاری با یک طراح بین المللی ساعت های لوکس برای ایجاد طرحی شبیه به یک ساعت لوکس

هدف سری Realme شماره‌دار ارائه تجربه‌های نسل جدید عکاسی و محصولاتی شیک به جوانان است. علاوه بر عکاسی پیشگام، ریلمی همچنین با استاد طراحی ساعت‌های لوکس بین‌المللی، اولیویه ساوو، برای ایجاد یک طراحی لوکس ساعت مانند برای سری Realme 12 Pro همکاری کرد.

سری Realme 12 Pro علاوه بر قابلیت عکاسی و طراحی، ویژگی های جذاب دیگری نیز دارد.

درباره realme:

Realme یک تولیدکننده محصولات راه اندازی و فناوری جهانی است که فناوری های منحصر به فرد تلفن همراه و AIoT را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. این شرکت مجموعه ای از تلفن های همراه و دستگاه های فناوری خانگی را با ویژگی های متمایز، کیفیت، طراحی و قیمت مناسب عرضه می کند که توجه جوانان را به خود جلب کرده است. Realme توسط Sky Li در سال 2018 تاسیس شد و به سرعت در عرض 3 سال به یکی از 5 برند برتر موبایل در 30 بازار جهانی تبدیل شد. این برند در بسیاری از بازارهای جهانی از جمله چین، آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوبی، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا حضور دارد و تعداد کاربران آن از 200 میلیون نفر فراتر رفته است. 2024 سال تعریف مجدد برند Realme با شعار جدید آن “Give Reality” است. با این روحیه برند جدید، Realme بیش از گذشته بر روی کاربران جوان تمرکز خواهد کرد و عملکرد واقعی، واضح و ملموس را در زندگی آنها نشان خواهد داد. برای اطلاعات بیشتر، به www.Realme.com مراجعه کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر