فیلم Suicide Squad: Kill The Justice League با اکران «ناامیدکننده» به 200 میلیون دلار کسری برای برادران وارنر منجر شد.

برادران وارنر دیسکاوری یک بار دیگر در مورد عملکرد مالی Suicide Squad: Kill the Justice League اظهار نظر کرده است که در حد انتظار نبود. مدیر عامل شرکت دیوید زاسلاو، همانطور که توسط VGC گزارش شده است، طی یک جلسه توجیهی گفت که عملکرد ضعیف Kill the Justice League، کل بخش استودیو این شرکت را که نه تنها بازی‌ها، بلکه فیلم و تلویزیون را نیز در بر می‌گیرد، نابود کرد.

زاسلاو گفت که Kill the Justice League یک انتشار “ناامیدکننده” داشت و افزود که این سه ماهه پایانی به دلیل مقایسه با سال گذشته همیشه دشوار بود. به این دلیل که هاگوارتز Legacy در فوریه 2023 منتشر شد و همچنان شاهد فروش انبوه بود. در واقع، Hogwarts Legacy پرفروش‌ترین بازی ایالات متحده در تمام سال 2023 بود و حتی Call of Duty: MW3 را شکست داد.

در حال پخش: Suicide Squad: Kill the Justice League | فصل 1 – تریلر جوکر را ملاقات کنید

گونار ویدنفلز، مدیر مالی شرکت برادران وارنر. Discovery، همه چیز را در چشم انداز قرار داد و گفت که تفاوت عملکرد مالی بین هاگوارتز Legacy و Kill the Justice League منجر به “تاثیر 200 میلیون دلاری” بر نتایج مالی شرکت در طول سه ماهه شده است.

در ماه فوریه، در جریان تماس قبلی کنفرانس درآمد، Wiedenfels به زمان‌های سختی در پیش رو اشاره کرد و گفت که عملکرد ضعیف Kill the Justice League «کسب و کار بازی‌های ما را برای یک رقابت سخت سالانه روی «دیگر» آماده می‌کند.

انتظارات از بازی Kill the Justice League ساخته شده توسط Rocksteady Games زیاد بود، اما بازی نتوانست طنین انداز شود و حداقل در رایانه شخصی، تعداد بازیکنان به طرز چشمگیری کاهش یافت.

به دنبال عملکرد ضعیف Kill the Justice League، جی بی پرت، مدیر بازی‌های برادران وارنر. دیسکاوری گفت که این شرکت بر روی فرنچایزهای اصلی تمرکز خواهد کرد و حداقل برخی از آنها را به فضای بازی های موبایلی و رایگان می آورد و همچنین به سرمایه گذاری در بازی های زنده ای که مردم بازی می کنند (و پول خرج می کنند) را برای مدت طولانی ادامه خواهد داد دوره زمانی. به‌جای انتشار یک بازی کنسولی، چگونه می‌توانیم یک بازی، مثلاً میراث هاگوارتز یا هری پاتر، که یک سرویس زنده است که مردم می‌توانند در این دنیا زندگی کنند، کار کنند، بسازند و به طور مداوم بازی کنند، توسعه دهیم؟

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth – Pirate King’s Treasure Guide

برخی از بازی‌های ویدیویی آینده WBD شامل یک بازی کوییدیچ هری پاتر و یک عنوان Wonder Woman از سازندگان Shadow of Mordor است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر