لوکا دونچیچ ستاره NBA هنوز در مرحله پلی آف است، اما او همچنین در Overwatch 2 به شما لگد می زند.

لوکا دانچیچ ستاره NBA است که در حال حاضر در مرحله نیمه نهایی پلی آف کنفرانس غرب دالاس ماوریکس خود را در مقابل اوکلاهما سیتی تاندر رهبری می کند. اما این مانع از هماهنگی گارد با Overwatch 2 نمی شود. در واقع، او فقط FPS بازی نمی کند. او همچنین در این زمینه کاملاً مسلط است.

دانچیچ که توسط دکسرتو شناسایی شد، در استوری اینستاگرام – اسکرین شات زیر – فاش کرد که به عنوان یک تانک به 500 برتر بازی Overwatch 2 رسیده است. عکس او همچنین نشان می دهد که او این مرحله را روی لپ تاپ Alienware برداشته است که برای یک بسکتبالیست حرفه ای که زیاد سفر می کند منطقی است. دانچیچ و ماوریکس در حال حاضر در اوکلاهاما سیتی هستند، جایی که بازی 2 از بهترین مجموعه های هفتگانه آنها امشب برگزار می شود.

لوکا دونچیچ، ستاره NBA، این داستان را در 8 می در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نشان داد که او در رده بندی 500 تانک برتر در Overwatch 2 قرار گرفته است.
لوکا دونچیچ، ستاره NBA، این داستان را در 8 می در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نشان داد که او در رده بندی 500 تانک برتر در Overwatch 2 قرار گرفته است.

Doncic به هیچ وجه تنها بازیکن حرفه ای NBA یا ورزشکاری نیست که از بازی های ویدیویی لذت می برد (اگرچه هیچ کس نمی تواند بهتر از او در Overwatch 2 باشد). به عنوان مثال، کوین دورانت به عنوان یک اپراتور در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 ظاهر شد و حتی ابراز علاقه کرد که یک روز یک تیم ورزشی را راه اندازی کند. در همین حال، دوین بوکر، هم تیمی دورانت در فینیکس سانز، به تازگی پوسته اپراتور را در بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone دریافت کرد.

در سال 2020، ورزشکاران حرفه ای از NBA، NFL، و MLB در یک تورنمنت esports برای رهایی از COVID-19 به رقابت پرداختند. برخی از ستارگانی که شرکت کردند عبارتند از الکس برگمن، دوایت هاوارد و جو بارو. وقتی در مورد مدافع سینسیناتی بنگالز صحبت می کرد، بارو فاش کرد که او یکی از بازیکنان اصلی نس در سری Super Smash Bros. سال گذشته

بخوانید  Critique du film Alafzaar Pejman Jamshidi en tant qu'enquêteur

برای اطلاعات بیشتر، بررسی Overwatch 2 GameSpot را بررسی کنید. فصل 10 FPS ماه گذشته راه اندازی شد و شامل یک قهرمان جدید، حالت های بازی و موارد دیگر می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر