تریلر جدید فیلم A Quiet Place: Day One فرار انسان ها از موجودات فضایی را نشان می دهد

پارامونت تریلر جدیدی از فیلم A Quiet Place: Day One منتشر کرده است که مبارزه انسان برای بقا را نشان می دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از قسمت جدید سریال A Quiet Place منتشر شد. پارامونت پیکچرز امروز تریلر جدیدی از فیلم A Quiet Place: Day One منتشر کرد که ما را به اولین روز تهاجم بیگانگان برمی گرداند، زیرا شخصیت های فیلم سعی می کنند از دست بیگانگان فرار کنند و راهی برای خروج از شهر پیدا کنند. در طول تریلر شاهد فیلم های تعقیب و گریز زیادی هستیم و به نظر می رسد که می تواند طرفداران فیلم A Quiet Place را تحت تاثیر قرار دهد و می توانید تریلر را در زیر مشاهده کنید:

از آپارات دانلود کنید

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم A Quiet Place: Day One نیز منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم A Quiet Place: Day One

افA Quiet Place: Day One قرار است داستان پیش درآمدی درباره حمله بیگانگان به زمین را دنبال کند که بر روز اول تهاجم بیگانگان تمرکز دارد. رویدادهای فیلم از شهر نیویورک آغاز می شود و حول شخصیت های سم و اریک می چرخد. A Quiet Place در سال 2018 اکران شد و توانست بیش از 341 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. سپس A Quiet Place Part 2 در سال 2021 اکران سینماها شد و فروش 297.4 میلیون دلاری را در باکس آفیس جهانی به دست آورد.

مایکل سارنوسکیکارگردان فیلم خوک به کارگردانی و نویسندگی فیل استمنامه مسئولیت فیلم A Quiet Place: Day One با الهام از ایده و داستان جان کرازینسکی را بر عهده دارد که قرار است در همان دنیای فیلم اصلی با شخصیت ها و لوکیشن های مختلف اتفاق بیفتد. لوپیتا نیونگو، جوزف کوین، جامن هانسو، الکس ولف و دنی اوهار از جمله بازیگران فیلم A Quiet Place: Day One هستند.

بخوانید  Where Is Xur Today? (March 29-April 2) Destiny 2 Exotic Items And Xur Location Guide

A Quiet Place: Day One قرار است در تاریخ 28 ژوئن در سینماها اکران شود. A Quiet Place 3 نیز در دست ساخت است و این فیلم ترسناک احتمالا در سال 2025 اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر