تریلر A Quiet Place: Terrifying Day 1 ورود بیگانگان به زمین را نشان می دهد

پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم A Quiet Place: Day One که پیش درآمدی بر سریال ترسناک جان کرازینسکی است، منتشر کرد. روز اول شخصیت‌هایی را دنبال می‌کند که لوپیتا نیونگو، برنده جایزه اسکار و جوزف کویین، ستاره چیزهای عجیب، روز ورود بیگانگان به زمین و آزمایش‌ها و آشفتگی‌هایی را که بلافاصله در نیویورک به وجود آمد، تجربه می‌کنند.

A Quiet Place: قسمت دوم با یک فلاش بک نگران کننده به روز ورود بیگانگان به زمین شروع شد، اما روز اول همه چیز درباره ورود موجودات شیطانی است. برای کسانی که فقط می‌خواهند به عقب برسند، بیگانگان سریال A Quiet Place نابینا هستند اما شنوایی بسیار خوبی دارند و باعث می‌شوند مردم هر کاری که می‌توانند برای ساکت ماندن انجام دهند. از همان روز اول، مردم تازه شروع به یادگیری آن کرده‌اند که پیامدهای مرگباری در پی دارد.

Djimon Hounsou که در A Quiet Place: Part II ظاهر شد، در Day One نیز بازی می کند. چندین سکانس با Nyong'o و گربه کوچکش در تریلر وجود دارد، و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که فوربول کوچک زنده بماند.

روز اول در تاریخ 28 ژوئن اکران می شود. کارگردانی آن را مایکل سارنوسکی (خوک) پس از کارگردانی دو قسمت اول جان کرازینسکی بر عهده دارد. علاوه بر پیش درآمد، A Quiet Place 3 در سال 2025 می آید، اما مشخص نیست که آیا کرازینسکی برای کارگردانی بازخواهد گشت یا خیر.

خارج از فرانچایز فیلم، یک بازی ویدیویی Quiet Place در دست ساخت است، اما مدت زیادی است که از آن چیزی نشنیده ایم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Armored Core 6 For PS5 Discounted For The First Time At Amazon