پنج بازی دیگر به تالار مشاهیر بازی های ویدیویی اضافه شد

آخرین افرادی که وارد تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی موزه استرانگ شده‌اند، معرفی شده‌اند، زیرا اسرار پیشگامانه، ترسناک بقا بحث‌برانگیز (در آن زمان) و کلاسیک‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل مورد تقدیر قرار می‌گیرند. سیارک‌ها، Myst، SimCity، Ultima و Resident Evil به دلیل تاثیر فرهنگی‌شان شناخته شده‌اند و به دیگر بازی‌های شاخص مانند Barbie Fashion Designer، The Last of Us و Wii Sports در موزه می‌پیوندند.

نامزدهایی که امسال به تالار مشاهیر راه پیدا نکردند شامل چندین بازی نمادین مانند Pro Skater و Metroid از Tony Hawk بودند.

برای برندگان، موزه Strong به وضوح توضیح داد که چرا آنها نسبت به سایر نامزدها انتخاب شدند. ترکیب منحصربه‌فرد بازی‌های چالش‌برانگیز و طراحی سمعی و بصری، جایگاهی را در تالار مشاهیر به ارمغان آورد، در حالی که طراحی همه‌جانبه Myst همراه با استفاده از فناوری جدید به آن کمک کرد تا جایی را در کتاب‌ها حفظ کند.

SimCity به لطف طراحی بصری‌اش که توسعه شهری را هیجان‌انگیز می‌کرد، موفق شد، در حالی که Resident Evil با محبوبیت ژانر وحشت بقا با گیم‌پلی وحشتناکش، به آن کمک کرد تا از دیگر نامزدها متمایز شود.

در نهایت، Ultima به دلیل نقشش در تعریف سبک بازی نقش آفرینی و الهام بخشیدن به نسلی از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی آینده، برای تالار مشاهیر امسال انتخاب شد. بازی‌های منتخب اکنون در موزه استرانگ، واقع در روچستر، نیویورک به نمایش گذاشته می‌شوند. اگر می‌خواهید تمام بازی‌های موجود در موزه را ببینید، می‌توانید ویژگی GameSpot را در هر بازی در تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین معاملات جمعه سیاه لگو دیزنی و پیکسار، از جمله قلعه یخی السا از فروزن