طرفداران Resident Evil می‌توانند در اقتباس‌های رسمی بازی‌های رومیزی در آمازون صرفه‌جویی کنند

آمازون در حال حاضر انواع بازی‌های رومیزی Resident Evil را ارائه می‌کند و به شما این فرصت را می‌دهد تا بدون شکستن بانک، وحشت را به میز خود بیاورید. بهترین معاملات مربوط به بازی های رومیزی مبتنی بر Resident Evil 2 و Resident Evil 3 است. در مورد Resident Evil 2، آمازون تعداد محدودی دارد و در حال حاضر بیش از 60 درصد از سهام خود را فروخته است.

معاملات بازی های رومیزی Resident Evil

Resident Evil 2: The Board Game که در ابتدا با قیمت 110 دلار منتشر شد، اکنون با قیمت 56.20 دلار به فروش می رسد. این یکی از بهترین قیمت‌هایی است که در ماه‌های اخیر دیده‌ایم، و بهترین زمان برای بررسی این بازی رومیزی جالب است. Resident Evil 2 یک ماجراجویی بقای مشارکتی برای شما و حداکثر سه بازیکن دیگر است. شما در نقش لئون، کلر، آدا و رابرت بازی می کنید و هدف نهایی آن زنده ماندن از وحشت هایی است که در شهر راکون ویران می کند. علاوه بر تمام کارت ها و کاشی های تخته ای که برای انجام بازی نیاز دارید، شامل 24 مینیاتور پلاستیکی (مانند G-Mutant و Birkin Stage 3) است.

در همین حال، اقتباس از بازی رومیزی Resident Evil 3 نیز یک تجربه همکاری برای حداکثر چهار بازیکن است. شما به عنوان بازماندگانی که در شهر راکون به دام افتاده اند با هیولاهای تشنه به خون بازی می کنید. مانند Resident Evil 2، این بازی رومیزی با مینیاتورها (28 مورد)، بیش از 200 کارت، کتابچه قوانین و سناریوها، کاشی های تخته بازی دو طرفه، ویژگی های زمین، تاس و هر چیزی که برای لذت بردن از این بازی رومیزی نیاز دارید ارائه می شود.

بخوانید  برنامه یوبی سافت برای پشتیبانی طولانی مدت از بازی XDefiant
Resident Evil 2: The Board Game
Resident Evil 2: The Board Game

آلبوم عکس

اگر می‌خواهید وحشت بیشتری را به مجموعه رومیزی خود اضافه کنید، بازی اصلی Resident Evil با قیمت 72 دلار به فروش می‌رسد که از 100 دلار کاهش یافته است. این نسخه همچنین شامل انواع مینیاتور است، اما به شما امکان می دهد در نقش های جیل ولنتاین، کریس ردفیلد، ربکا چمبرز، یا بری برتون در 19 سناریو منحصر به فرد بازماندگان را جستجو کنید.

به دنبال تجربه بازی ترسناکی فراتر از Resident Evil هستید؟ نگاهی به Mansions of Madness بیندازید که با قیمت 88 دلار (110 دلار) به فروش می رسد. این پنج بازیکن را موظف می‌کند تا عمارت‌های خالی از سکنه در سراسر Arkham را بررسی کنند، زیرا آنها تلاش می‌کنند یک معما را حل کنند، و چهار کمپین آن قابلیت پخش مجدد زیادی را ارائه می‌دهد.

و اگر از طرفداران سازندگان عرشه هستید، می توانید Alliance Core Set از بازی Resident Evil Deckbuilding را با قیمت 50 دلار بررسی کنید. فقط یک سر بالا: Alliance در سال 2011 منتشر شد، بنابراین تاریخ آن در این مرحله است و هیچ مجموعه جدیدی فعالانه در حال توسعه نیست. بازی اصلی Resident Evil Deckbuilding را به سختی می توان با قیمت معقول پیدا کرد (در حال حاضر 180 دلار در آمازون است)، بنابراین طرفداران کنجکاو Resident Evil می توانند با قیمتی بسیار پایین به Alliance فرصت دهند.

Alliance یک مجموعه پایه از 250 کارت است. هر چیزی که برای شروع این بازی کارتی تاکتیکی نیاز دارید در جعبه موجود است. از دو تا چهار بازیکن پشتیبانی می کند و هر بازی حدود 30 دقیقه طول می کشد. شما می توانید تجربه خود را با بازی گسترش Outbreak که با قیمت 32 دلار در آمازون و با 150 کارت عرضه می شود، غنی کنید.

بخوانید  پچ 13.1 League Of Legends فصل 2023 را با Jayce Hammer Buffs و بیشتر معرفی کرد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر