برنامه یوبی سافت برای پشتیبانی طولانی مدت از بازی XDefiant

اخیرا پاتریک پرایس، یکی از توسعه دهندگان یوبی سافت در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که این شرکت XDefiant را یک بازی تمام شده نمی داند و امیدوار است پس از عرضه، با انتشار محتوای مناسب از آن پشتیبانی کند. توسعه دهنده گفت:

نکته مهم این است که XDefiant فقط یک بازی کامل و تمام شده نیست، بلکه اثری است که ما قصد داریم مدت‌ها پس از انتشار آن از آن پشتیبانی کنیم و دائماً محتوای جدید را برای بازیکنان خود بیاوریم. J “تصور کنید که یکی از تمرکز اصلی ما برای این کار خواهد بود. طرفدارانی که وارد این بازی می‌شوند می‌دانند که این یک تجربه طولانی خواهد بود. “در حالی که بسیاری از بازی‌های دیگر منتشر می‌شوند و توسعه‌دهندگان آن‌ها پروژه جدیدی را آغاز می‌کنند، ما می‌خواهیم تا حد امکان بر روی پشتیبانی از XDefiant تمرکز کنیم.”

ناشر فرانسوی اخیراً دموهای جدید XDefiant را با طرفداران به اشتراک گذاشته است و به نظر می رسد که بازخورد مثبتی دریافت کرده است. حالا به لطف این نمایش ها و انتشار جزئیات بیشتر، نام XDefiant در رسانه های مختلف مطرح شده و به نظر می رسد یوبی سافت برنامه های زیادی برای موفقیت و پشتیبانی طولانی مدت از این بازی دارد.

XDefiant یک بازی تیراندازی چند نفره است که سال گذشته توسط یوبی سافت معرفی شد. با این حال، پس از رونمایی از این بازی، بسیاری آن را به عنوان پروژه آزمایشی دیگری از یوبی سافت با تقلید از روندهای محبوب بازار دیدند. با این حال، یوبی سافت از سال گذشته همچنان در مورد XDefiant سکوت کرده است و به نظر می رسد که توسعه آن را به خوبی در پشت صحنه ادامه می دهد.

بخوانید  Game Informer اکنون اشتراک های مستقل را ارائه می دهد

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی XDefiant چیست؟ آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

یوبی سافت قصد دارد پس از انتشار در دراز مدت از XDefiant پشتیبانی کند.

بازی XDefiant برای انتشار بر روی پلتفرم های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S در حال تولید است. تاریخ انتشار این بازی هنوز اعلام نشده است.

اکنون لیست بلندبالایی از توسعه دهندگان بازی وجود دارد که قبل از راه اندازی بازی های مبتنی بر سرویس خود قول پشتیبانی طولانی مدت از بازیکنان را داده بودند، اما در نهایت نتوانستند این کار را انجام دهند و ما شاهد مرگ زودرس بازی های آنها بودیم. با این حال، باید دید یوبی سافت تا چه اندازه در پشتیبانی از بازی XDefiant و برآوردن خواسته های بازیکنانش موفق خواهد بود.

شخصیت های بازی xdefiant

تحریریه مجله بازی یک گیمر