تایید حضور Elemental انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی در جشنواره فیلم کن 2023

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، حضور اثر دیگری در جشنواره کن امسال قطعی شد. انیمیشن Elemental که جدیدترین انیمیشن پیکسار و دیزنی است، در 27 می (6 ژوئن) در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن 2023 نمایش داده می شود. جشنواره فیلم کن امسال از 16 می (26 می) آغاز می شود و در 27 می (6 ژوئن) به پایان می رسد.

مقاله مرتبط:

انیمیشن Elemental قرار است در 16 ژوئن مصادف با هفته روز پدر اکران شود.

این زوج متشکل از یک زن جوان آتشین و یک مرد مایع و بسیار آرام، در شرف کشف یک واقعیت اساسی هستند و آن چیزی است که واقعاً مشترک هستند. Elemental با الهام از دوران کودکی پیتر سون در نیویورک ساخته شده است. مامودو آتی مثل وید، لیا لوئیس مثل کهربا، رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندون کاوی، کاترین اوهارا، جو پرا و میسون ورتیمر آنها مسئول بیان شخصیت در انیمیشن Elemental هستند.

در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن امسال، حضور فیلم‌های Killers of the Flower Moon، Indiana Jones and the Dial of Destiny، Jeanne du Barry و The Idol قطعی و اعلام شده بود. انیمیشن Elemental در واقع چهارمین انیمیشن پیکسار است که پس از انیمیشن های Up، Inside Out و Soul در جشنواره فیلم کن حضور یافته است. نکته جالب توجه حضور انیمیشن Soul در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن 2020 بود که در نهایت به دلیل شیوع کرونا در کن 2020 لغو شد.

پیتر سونکارگردان انیمیشن دایناسور خوب، کارگردانی انیمیشن Elemental و دنیس ریم او به عنوان تهیه کننده نیز در این انیمیشن اصلی حضور خواهد داشت. جان هوبرگ، کت لیکل و برندا شاه مسئولیت نوشتن انیمیشن Elemental را بر عهده داشتند. انیمیشن Elemental داستان و ماجراجویی زوجی غیرعادی به نام امبر و وید را دنبال می کند که در شهری زندگی می کنند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده اند.

بخوانید  GeForce اکنون پشتیبانی RTX 4080 را به سرویس ابری اضافه می کند

انیمیشن Elemental که جدیدترین انیمیشن پیکسار و دیزنی است، در جشنواره فیلم کن 2023 نمایش داده خواهد شد.