اولین عکس رسمی فرانسیس فورد کاپولا از شهر بزرگ

اولین عکس از فیلم Megalopolis ساخته فرانسیس فورد کاپولا منتشر شد که در آن شاهد حضور آدام درایور و ناتالی امانوئل هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین نگاه رسمی برای فیلم Megalopolis منتشر شد. Vanity Fair به تازگی اولین عکس رسمی از Megalopolis را به اشتراک گذاشته است که آدام درایور و ناتالی امانوئل را روی پشت بام می بیند. این فیلم از دوران باشکوه رم الهام گرفته شده است، جایی که شخصیت درایور، سزار، یک معمار است که امیدوار است یک بار دیگر یک شهر بزرگ را بازسازی کند. امانوئل همچنین نقش جولیا سیسرو، دختر اجتماعی یک شهردار فاسد با بازی جیانکارلو اسپوزیتو و دشمن سزار را بازی کرد. در زیر اولین عکس از مگالوپولیس را مشاهده می کنید:

آدام درایور و ناتالی امانوئل در مگالوپولیس

فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان سه گانه پدرخوانده، مکالمه، اکنون آخرالزمان، ماهی رامبل، باشگاه پنبه ای، پگی سو ازدواج کرد، تاکر: مرد و رویای او، دراکولای برام استوکر و باران ساز، فیلمنامه فیلم Megalopolis را نوشته است. تاریخ اکران فیلم Megalopolis هنوز مشخص نشده است، اما این فیلم قرار است در جشنواره فیلم کن 2024 نمایش داده شود.

آدام درایور، فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان ویت، لارنس فیشبرن، اوبری پلازا، جیانکارلو اسپوزیتو، جیسون شوارتزمن، شیا لبوف، تالیا شایر، گریس واندروال، کاترین هانتر، جیمز رمار، کلوئه فاینمن، مادلین گارد. پی سوئینی، بیلی آیوز و داستین هافمن از جمله بازیگران حاضر در فیلم مگالوپولیس هستند. مگالوپولیس داستان زنی نیویورکی را روایت می کند که وفاداری هایش بین پدرش که دیدگاهی کلاسیک به جامعه دارد و معشوقش که پیشروتر و آماده آینده است تقسیم می شود.

بخوانید  شایعه بازیگری میراث سوپرمن، دیگری را نشان می دهد که می تواند نقش اصلی را بازی کند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر