رئیس Escape From Tarkov انتظار نداشت که بازیکنان برای محتوای پولی PvE دیوانه شوند

BattleState Games، توسعه‌دهنده‌ی بازی Escape from Tarkov، انتظار واکنش منفی را نداشت و تنها با اعطای دسترسی به حالت PvE خود به کسانی که نسخه کلکسیونی 250 دلاری را خریداری کردند، واکنش نشان داد. او از آن زمان عذرخواهی کرده و چندین تغییر ایجاد کرده است.

مدیر عملیاتی نیک بویانوف در پستی در Reddit گفت: “اول از همه، می خواهم بگویم که بسیار متاسفم که طرفداران و به طور کلی جامعه بازی ها این احساسات را تجربه می کنند.” چنین واکنشی نشان داد و اکنون برای تصمیمات آینده خود نتیجه گیری کرده ام.

بازی BattleState اکنون این حالت را برای کسانی که نسخه Edge of Darkness را خریداری کرده‌اند رایگان می‌کند، اما این کار را به صورت موجی انجام می‌دهد. این به این دلیل است که در حال حاضر ظرفیت سرور کافی برای پذیرش هر بازیکن وجود ندارد. علاوه بر این، حالت PvE پس از انتشار بازی در دسترسی اولیه پشتیبانی خواهد شد.

امتیازات جدید Edge of Darkness برای بازی متعادل خواهد شد و همسریابی اولویت حذف خواهد شد تا همه در یک سطح باقی بمانند.

نسخه کلکسیونی 250 دلاری که نسخه ناشنیده نام دارد، حذف نخواهد شد، اما اصلاح خواهد شد. موارد و امتیازات موجود در این نسخه متعادل‌تر خواهند بود و پاداش‌های بیشتری اضافه می‌شود.

بازی BattleState هفته گذشته به دلیل قرار دادن حالت بازی PvE در پشت دیوار پرداخت، مورد انتقاد قرار گرفت و استودیو تلاش کرد تا توجیه کند که این یک “ویژگی و حالت بازی” است، نه یک حالت بازی. به این ترتیب، به‌عنوان DLC به حساب نمی‌آید و برای خریداران نسخه Edge of Darkness که حق استفاده از تمامی DLC‌های بعدی را داشتند، در دسترس نخواهد بود.

بخوانید  سونی: گیمرها معمولا یک بازی را تجربه می کنند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر