بازی‌های جدید Xbox Game Pass در ماه می ۲۰۲۴، از Tomb Raider تا بازی‌های دیگر

مایکروسافت لیست بازی های Xbox Game Pass نیمه اول می 2024 را منتشر کرده است که در آن شاهد Tomb Raider خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار بازی، ردموندی به تازگی بازی هایی را که در روزهای آینده در اختیار مشترکان گیم پس قرار می گیرد، رسما معرفی کرد. طبق اعلام مایکروسافت، کاربران Game Pass می توانند از امروز 30 آوریل، بازی اکشن دوبعدی roguelike را بازی کنند. Have A Nice Death از طریق کنسول، رایانه شخصی و سرویس ابری قابل دسترسی است. سپس در 13 می (2 مه) مسابقه Tomb Raider: Definitive Edition به Game Pass اضافه خواهد شد.

Kona II: Brume در 18 می (7 مه)، Little Kitty و Big City در 9 می (9 مه) و در نهایت Brothers: A Tale of Two Sons در 25 می (14 مه)، بنابراین اضافه خواهند شد.

البته همانطور که احتمالا می دانید، مایکروسافت علاوه بر اضافه کردن آثاری به سرویس خود، تعدادی از بازی هایی را که قبلا در اختیار مشترکان گیم پاس قرار داشت حذف می کند. در همین راستا، Eastern Exorcist، Eiyuden Chronicle Rising اکشن RPG، Fuga: Melodies of Steel 2، بازی اکشن Ghostlore، Just Cause 4 Reloaded، Norco، SD Gundam Battle Alliance و Supraland. Six Inches Under از Game Pass خارج می شود.

اکنون، اگر کاربر Xbox Game Pass هستید، لطفاً نظرات خود را در مورد لیست بازی هایی که در دسترس شما خواهد بود با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  The Human Cost Of Layoffs | Spot On