شایعه بازیگری میراث سوپرمن، دیگری را نشان می دهد که می تواند نقش اصلی را بازی کند

سوپرمن میراث یک کلارک کنت جوان را در زمانی که خبرنگار دیلی پلنت بود، طبق داستان قبلی دنبال می کند. هالیوود ریپورتر. این فیلم در 11 جولای 2025 اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فراتر از فود، دیوید کورنزوت (پرل) “بهترین نامزد” برای این نقش خواهد بود. نیکلاس هولت (بزرگ) نیز در رقابت برای سوپرمن یا لکس لوتر خواهد بود. از دیگر بازیگرانی که احتمالاً در فیلم سوپرمن حضور دارند می‌توان به جاکوب الوردی (Euphoria) و اندرو ریچاردسون (A Call to Spy) اشاره کرد.

اعلام بازیگری برای Superman Legacy در San Diego Comic-Con در ماه جولای مناسب به نظر می رسد، اما این فقط حدس و گمان است.

بسته به تنوعپیرسون فود، ستاره سابق Bold and the Beautiful برای این نقش “در حال اجراست”. منابع به سایت گفتند که فود نواری را برای گان فرستاد که داستان منشأ خودش را از یک شهر کوچک شبیه به کلارک کنت در موزس لیک در واشنگتن به تصویر می‌کشید. ورایتی گفت گان از چیزی که می دید خوشش آمد.

چه کسی نقش سوپرمن را در فیلم میراث سوپرمن ساخته جیمز گان، نویسنده و کارگردان بازی خواهد کرد؟ این سوال بزرگی است که هنوز پاسخی برای آن نداریم. اما اکنون نام دیگری ظاهر شده است.

فود با دنیای ابرقهرمانان غریبه نیست، زیرا در یکی از اپیزودهای Supergirl در سال 2020 ظاهر شد. او همچنین در فیلم The Man From Toronto به همراه کوین هارت و وودی هارلسون ظاهر شد. یکی از پروژه های آینده او بر اساس یک داستان واقعی با Kaley Cuoco و Chris Messina است.

بخوانید  شیگرو میاموتو می‌گوید، فیلم سوپر ماریو یک خر کنگ دوباره تصور شده را نشان می‌دهد

گان قبلاً در سطح بالایی صحبت کرده بود که به دنبال چه چیزی از بازیگری برای بازی در نقش سوپرمن است. گان گفت: “سوپرمن بعدی باید کسی باشد که تمام انسانیت سوپرمن را داشته باشد، اما در عین حال یک بیگانه نیز باشد.” “این باید کسی باشد که مهربانی و شفقت سوپرمن را داشته باشد و کسی باشد که بخواهی او را در آغوش بگیری.”

در مورد لوئیس لین، ریچل برازناهان (خانه پوشالی)، اما مکی (آموزش جنسی)، فیبی داینور (بریجرتون) و سامارا ویوینگ (فریاد ششم) در رقابت حضور خواهند داشت.