شیگرو میاموتو می‌گوید، فیلم سوپر ماریو یک خر کنگ دوباره تصور شده را نشان می‌دهد


Donkey Kong یکی از قدیمی ترین شخصیت های بازی های ویدیویی است. Donkey Kong متولد 1981 چیزی است که برخی ممکن است آن را بخوانند سالمندی هزاره. شیگرو میاموتو، خالق این فیلم، در جدیدترین نسخه نینتندو دایرکت که به این فیلم اختصاص داده شده است، گفت: برای فیلم آینده برادران سوپر ماریو، اولین تعمیرات اساسی خود در نزدیک به 30 سال گذشته برای این فیلم انجام شده است.

این تریلر به ما نگاه واضح تری به ماریو و لوئیجی می دهد و اولین نگاه ما به خود دانکی کونگ است که صداپیشگی ست روگن را در این فیلم بر عهده خواهد داشت.

بیش از 40 سال از انتشار بازی اصلی Donkey Kong که اولین عنوان من نیز بود می گذرد. ما همچنین طراحی او را برای اولین بار از زمانی که او به یک مدل سه بعدی در بازی اصلی Donkey Kong Country تبدیل شد، تغییر دادیم. در یک نگاه، Donkey Kong کاملا آشنا به نظر می رسد. بسیار شبیه نسخه‌ای که در کشور Donkey Kong دیده می‌شود، او یک میمون بزرگ است که یک کراوات قرمز روشن با حروف زرد رنگ بسته است – این یک تصور دوباره برای شخصیت نیست. حتی فونت روی کراوات هم یکسان است.

پس چه فرقی دارد؟

میاموتو گفت: “شاید برخی از شما متوجه شده باشید، اما برای این فیلم، ما از این فرصت استفاده کردیم و به او شخصیت کمدی و طراحی یادآور شخصیت اصلی دادیم.” میاموتو در مورد اینکه دقیقاً به چه معناست توضیح نمی دهد، اما فکر می کنیم تمرکز روی چشمان DK است. در تکرار کشور Donkey Kong، Donkey Kong پیشانی و چشم‌های زاویه‌دارتری دارد که مناسب یک طلسم بازی اکشن است، در حالی که نسخه سینمایی DK دارای چشم‌های بزرگ‌تر و پیشانی گردتر است. خز او نیز کمی روشن تر است.

بخوانید  سریال Foundation برای فصل سوم تمدید شد
شرحی ارائه نشده است

علاوه بر Rogen’s Donkey Kong، Super Mario Bros. کریس پرت در نقش صداپیشگی ماریو، آنیا تیلور جوی در نقش پرنسس هلو و چارلی دی در نقش لوئیجی بازی می کنند. همچنین جک بلک در نقش بوسر، کیگان-مایکل کی در نقش وزغ، فرد آرمیسن در نقش کرانکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک و سباستین مانیسکالو در نقش اسپایک را خواهیم دید. چارلز مارتینت بازیگر قدیمی ماریو نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. فیلم Super Mario Bros. در تاریخ 7 آوریل 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر