ساخت بازی جدید GI Joe AAA تایید شده است

Hasbro توسعه یک بازی جدید AAA در سری GI Joe را به سازندگان سابق Batman: Arkham Asylum سپرده است.

Hasbro که با عرضه Baldur's Gate 3 به موفقیت بی سابقه ای دست یافت، به دنبال گسترش حضور خود در بازار توسعه بازی های ویدیویی AAA است. در حالی که تیم Larian مشغول توسعه مالکیت معنوی خود به عنوان یک پروژه آینده است، Hasbro به مذاکره با چندین شریک خارجی که برای Baldur's Gate 4 پیشنهاد می دهند ادامه می دهد. در همین حال، Hasbro's Archetype Entertainment در حال توسعه بازی علمی تخیلی AAA Exodus است.

اکنون دن ایوبمدیر توسعه محصولات دیجیتالی Hasbro's Wizards of the Coast، در مصاحبه ای جدید جزئیات پروژه بزرگ دیگر این شرکت را فاش کرد. به گفته این کارگردان، استودیوی Atomic Arcade، یکی از تیم‌های داخلی Hasbro AAA مستقر در کارولینای شمالی، در حال توسعه یک بازی جدید GI Joe با محوریت شخصیت Snake Eyes است. Hasbro امیدوار است که این اسباب بازی بتواند سری GI Joe را به اوج بازگرداند.

ایوب افزود: «اگرچه Snake Eyes یک IP جدید نیست، ما امیدواریم که بتواند GI Joe را متزلزل کند. ما می‌توانیم با این پروژه کار جدیدی انجام دهیم و تجربه‌ای متفاوت از آنچه معمولاً در بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهیم ایجاد کنیم.»

با Snake Eyes از سری GI Joe به صورت فریبنده دشمنان را در تاریکی بکشید

جالب اینجاست که Atomic Arcade توسط توسعه دهندگان سابق Rocksteady که در گذشته روی Batman: Arkham Asylum کار می کردند، مدیریت می شود. ایوب معتقد است که استودیو در تلاش است تا همان موفقیتی را که Snake Eyes برای سری GI Joe کسب کرده بود، به دست آورد، همانطور که Arkham Asylum در گذشته برای بتمن به دست آورد: “نکته مشترک همه استودیوها مدیریت و تیم هایی است که در واقع کاری را انجام دادند که ما انجام دادند. سعی کرد انجام دهد.”

بخوانید  Counter Strike 2 با ویژگی های مفید به روز شده است

هنوز مشخص نیست که تیم سازنده چه طراحی و سبک گیم پلی را برای بازی آینده GI Joe در نظر گرفته است، اما با توجه به اینکه تمرکز این بازی روی Sneak Eyes به عنوان قهرمان اصلی است، به احتمال زیاد تجربه گیم پلی ادامه خواهد داشت. بر اساس مبارزه و مخفی کاری باشد. تیم سازنده هنوز تاریخ انتشار بازی آینده را اعلام نکرده است، اما تاریخچه تیم سازنده بازیکنان را هیجان زده کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر