تاریخ انتشار XDefiant مشخص شده است

سرانجام پس از مدت ها انتظار، تاریخ انتشار XDefiant مشخص شد.

یوبی سافت سرانجام تاریخ انتشار XDefiant را اعلام کرد. از این رو، بازی تیراندازی اول شخص رایگان امروزی 1 ژوئن (21 مه) در پلی استیشن 5، سری ایکس باکس این روز شروع پیش فصل بازی است و این پیش فصل به مدت 6 هفته قبل از انتشار فصل اول بازی ادامه خواهد داشت. در پیش فصل، بازیکنان به 14 نقشه، پنج حالت و 24 سلاح از جمله 44 سلاح اضافی دسترسی خواهند داشت.

در ابتدا شاهد حضور پنج گروه نیز در بازی هستیم: Libertad از سری FarCry، Phantoms از Ghost Recon، Echelon از Splinter Cell، Cleaners از The Division و Deadsk از Watch Dogs. طبیعتا دفتر فقط پس از خرید یا پیش خرید در دسترس خواهد بود. می توانید تیزر تاریخ انتشار این اثر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

پس از پایان فصل پیش فصل، هر سه ماه یک فصل جدید منتشر می شود XDefiant منتشر خواهد شد و چهار فصل اول بازی یک جناح جدید، سه اسلحه جدید و سه نقشه جدید اضافه خواهد کرد. هر فصل دارای یک پاس نبرد 90 سطحی خواهد بود. این کار در ماه های اخیر با تاخیرهای زیادی مواجه بوده است. در ژوئن 2023، یوبی سافت اعلام کرد که XDefiant تابستان امسال منتشر خواهد شد و آخرین جلسه باز بازی در همان ماه برگزار شد.

در ماه سپتامبر، زمانی که مشخص شد این بازی در تابستان منتشر نخواهد شد، مارک روبینتهیه کننده اجرایی بازی گفته است که احتمالاً در ماه اکتبر شاهد انتشار کاری خواهیم بود. دلیل این تاخیر نبود مجوز برای کنسول های سونی و مایکروسافت بود. در ماه اکتبر، باز هم شاهد تاخیر در عرضه بازی بودیم و پس از انتشار نسخه بتای XDefiant، مشکلاتی وجود داشت که باید قبل از انتشار پیش فصل بازی برطرف می شد.

بخوانید  بازی TopSpin 2K25 استودیو Hangar 13 به نمایش گذاشته شد

این اثر اولین بار در جولای 2021 معرفی شد و نام کامل آن Tom Clancy's XDefiant بود. در آن زمان، تنها گروه هایی از سری Tom Clancy مانند Splinter Cell، Ghost Recon و The Division در بازی حضور داشتند. در مارس 2022، یوبی سافت حذف نام تام کلنسی از XDefiant را اعلام کرد و در نتیجه گروه‌های بیشتری از مجموعه‌های دیگر ناشر اضافه شدند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر