بازی TopSpin 2K25 استودیو Hangar 13 به نمایش گذاشته شد


با تایید شایعات قبلی، 2K Games اعلام کرد که توسعه دهنده Mafia 3 Hangar 13 روی TopSpin 2K25 کار می کند.

سال هاست که شایعاتی در مورد کار استودیو Hangar 13، سازنده Mafia 3 بر روی نسخه جدید سری بازی های Top Spin منتشر شده است. در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که 2K Games به طور رسمی این موضوع را تایید کرده است. توکی گیمز تریلر جدیدی از بازی TopSpin 2K25 منتشر کرده است که این مجموعه را پس از یک دهه بازگردانده است.

شرکت توکی گیمز همزمان با مسابقات تنیس اوپن استرالیا، اولین گرند اسلم سال 2024، TopSpin 2K25 را معرفی کرد که یکی از چهار مسابقه مهم تنیس در جهان است. تیزر کوتاهی نیز برای رونمایی از این بازی منتشر شد که نمایی از گیم پلی بازی را به نمایش می گذارد. این بازی در زمان نامعلومی برای کاربران پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. Xbox Series S و PC قرار خواهد گرفت.

طرفداران باید منتظر اطلاعات بیشتری در مورد TopSpin 2K25 در هفته های آینده باشند. Hangar 13 در حال حاضر روی نسخه بعدی بازی مافیایی کار می کند که احتمالاً در سیسیل اتفاق می افتد و داستان سوء استفاده های خانواده دون سالیری در اواخر قرن بیستم را روایت می کند. ظاهرا این بازی بیشتر شبیه دو نسخه اول Mafia است و بیشتر خطی خواهد بود. در فهرست مشاغل Hangar 13 نیز آمده است که این نسخه با Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

بخوانید  Layers of Fears تغییر نام و اعلام ماه انتشار
تحریریه مجله بازی یک گیمر