تاریخ انتشار بازی Senua's Saga: Hellblade 2 لو رفت


ظاهراً طرفداران برای تجربه بازی Senua's Saga: Hellblade 2 از استودیوی Ninja Theory نیازی به صبر زیادی نخواهند داشت.

در رویداد آینده Xbox Developer_Direct، مایکروسافت برخی از محصولات Xbox شخص اول را به نمایش خواهد گذاشت. اگرچه احتمالاً تریلر رونمایی از بازی Indiana Jones توسط MachineGames تمام توجه طرفداران را به خود جلب خواهد کرد، اما حضور Senua's Saga: Hellblade 2 نیز ممکن است سر و صدای زیادی ایجاد کند.

سال گذشته، مایکروسافت تایید کرد که بازی اکشن ماجراجویی استودیوی Ninja Theory با نام Senua's Saga: Hellblade 2 در سال 2024 منتشر خواهد شد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهرا طرفداران باید منتظر رونمایی از تاریخ انتشار باشند. از این بازی مورد انتظار در طول رویداد جدید Xbox.

همانطور که توسط eXtas1s، یکی از اینسایدرهای معروف Xbox، Senua's Saga: Hellblade 2 در تاریخ 1 ژوئن 1403 (21 می 2024) برای بازیکنان در دسترس خواهد بود و تاریخ انتشار این بازی ویدیویی در رویداد بعدی ایکس باکس اعلام خواهد شد. Developer_Direct. . طرفداران انتظار دارند که بتوانند Hellblade 2 را در ماه های آخر سال 2024 تجربه کنند. بنابراین انتشار زودهنگام این بازی قطعا باعث خوشحالی بازیکنان خواهد شد.

در حالی که شایعه شده است که ایندیانا جونز از Bethesda در سال 2024 عرضه می شود، انتشار Senua's Saga: Hellblade 2 در ماه می می تواند فهرست انحصاری های Xbox را در سال جاری تقویت کند. رویداد Xbox Developer_Direct روز پنجشنبه 28 دسامبر ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ اکران فیلم Wolf Man اعلام شد. بازیگر نقش گرگینه را تغییر دهید